Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در حکمی زهیر صباغ‌پور آذریان را به سمت سرپرست معاونت بین‌الملل این مرکز منصوب کرد.

صباغ‌پور که مدرک دکتری‌ خود را از دانشگاه مالزی در رشته ارتباطات جمعی دریافت کرده، پیش از این ضمن عضویت در هیات‌علمی دانشگاه تیلورز و هیات تحریریه نشریه بین‌المللی سرچ (Search)، مسئولیت‌هایی چون مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علم‌وفرهنگ جهاددانشگاهی و مشاور رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در امور بین الملل را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از صباغ پور، گشتاسب مظفری به عنوان معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات این مسئولیت را برعهده داشت و در خصوص امضای پیمان‌های خواهرخواندگی با برخی شهرهای جهان و دیپلماسی شهری گام های موثری برداشته بود.

مظفری که همزمان مسئولیت دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی را نیز برعهده داشت، همچنان به فعالیت خود در این مجمع ادامه خواهد داد.

کد خبر 4798648

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران حکم انتصاب شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق معلولان محسن هاشمی پیروز حناچی نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی هفته پژوهش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اعضای کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، حجت الاسلام ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام سعید شهابی، رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ دینی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به توسعه ارتباطات و دستیابی به امکانات نوین تبلیغی و ارتباطی ایجاد شده بر لزوم استفاده از این ابزار‌ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی و  حجت الاسلام شیخ ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند