Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری ویژه ری گفت: برنامه ستاد ساماندهی جوانان براساس ارزیابی از تمامی دستگاه‌های شهرستان و در اولویت قرار دادن آموزش در سطح دانشگاه‌ها، جلسات اندیشه‌ورزی برای تصمیم‌گیری در ادارات طراحی شود. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسین توکلی کجانی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بارها بر موضوع جوانان اشاره کرده است اظهار داشت: اگر رئیس اداره‌ای بخواهد رسالت پیگیری امور و رسیدگی به مسائل جوانان را داشته باشد باید نیازهای شهرستان خود را به خوبی شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان ری در اواخر دهه 70 محلی به عنوان خانه جوان داشت که امروز فاقد این فرصت هستیم افزود: اولویت ستاد ساماندهی امور جوانان باید براساس تامین زیرساخت خانه جوان تدوین شود و پیگیر مطالبات در راستای خدمات ارائه شده به جوانان از جمله آمارگیری درصد وام‌گیرندگان ازدواج به‌منظور تسریع امور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: تفکر انقلابی جوانان گره‌گشای مشکلات استپای حرف جوانان اصفهانی| وام ازدواج متناسب با شهر و روستاها تعیین شودوقتی به جوانان اعتماد می‌شود؛ گشایش نمایشگاهی از "امید" و "موفقیت" در گیلان + فیلم

سرپرست فرمانداری ویژه ری در ادامه گفت: باید بررسی شود که اداره صمت و اداره کار ری تا به حال چه مقدار در ایجاد اشتغال جوانان فعالیت داشته‌اند و همچنین در حوزه آسیب‌های اجتماعی بهزیستی ری و در حوزه آموزش قبل از ازدواج شبکه بهداشت و درمان ری چه اقداماتی انجام شده است.

توکلی تصریح کرد: شهرری تنها منحصر به منطقه 20 نیست بلکه دارای شهرداری های اقماری، دهیاری ها و بخشداری‌ها است، پس باید کل شهرستان را زیر نظر داشته باشیم و در حال حاضر ظرفیت مناسبی در دهیاری‌های شهرستان ری وجود دارد که می‌توان به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

کجانی ادامه داد: تکریم خانواده باید یکی از اولویت‌ها باشد و در قالب یک تقویم کاری ارائه شده و در راستای ریشه‌یابی مشکلات، بررسی‌هایی در محلات داشته باشیم.

وی بیان کرد: برنامه ستاد ساماندهی جوانان باید براساس ارزیابی از تمامی دستگاه‌های شهرستان، در اولویت قرار دادن آموزش در سطح دانشگاه‌ها، جلسات اندیشه‌ورزی با حضور اعضای مشورتی جوانان شهرری برای تشکیل کارگروه‌ها و حضور این اعضا برای تصمیم‌گیری در ادارات طراحی شود.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید برنامه تقویت سمن‌ها در شهرستان‌ها صورت پذیرد تا روحیه مشارکت جوانان افزایش یابد و نباید اولویت اداره ورزش و جوانان تنها ورزش باشد، بلکه به مسائل جوانان نیز توجه بیشتری داشته باشید.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد