Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری در این برنامه با تاکید بر اینکه مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی ناجا کانون ایده‌پردازی و تحقیق باشند، گفت: باید مطابق با نیازسنجی‌ها به روز شویم و یک گام جلوتر از نیازهای روز حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و وقوع حوادثی در کشور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در این حوادث نه تنها غافلگیر نشد بلکه ماموریت خود را هوشمندانه و مقتدرانه انجام داد در واقع باید بگویم نیروی انتظامی در تمام صحنه ها حضور هوشمندانه و مقتدرانه دارد و این مهم به تایید مردم و صاحب نظران رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار اشتری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری همزمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ادامه داد: فرمایشات معظم له همچون آبی بر آتش بود و باعث شد مردم صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا کنند و انصافا نیروهای پلیس نیز در جریان این حوادث شجاعانه ایفای نقش کردند.
فرمانده ناجا با اشاره به شهادت ۲ تن از نیروهای پلیس در جریان حوادث اخیر خاطر نشان کرد: سبزپوشان ناجا به این که می توانند برای امنیت کشور و مردم ایفای نقش کنند، افتخار دارند، ان شاء الله بتوانیم در همه برهه ها سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

پیکر شهید سرگرد «ایرج‌ جواهری» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در شهر کرمانشاه تشییع شد. وی از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه بود که در جریان درگیری روز شنبه ۲۵ آبان با عده ای از ناامن‌کنندگان جامعه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از پروژه کشته‌سازی تا برنامه اعلام آمار قربانیان

طی یک ماهی که از آغاز اجرای طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین می‌گذرد، رسانه های خارجی ادعاهای متنوعی درباره تعداد قربانیان ناآرامی‌های آبان ماه داشته‌اند که هیچ کدام از سوی مراجع رسمی تایید نشده است و مسوولان کشور از پیگیری پروژه کشته‌سازی توسط رسانه‌های دشمن خبر داده اند که به معنای ارائه آمار و اسامی دروغین از کشته‌های این حوادث است.

هفته گذشته علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد دولت تاکنون به درخواست شورای عالی امنیت ملی این آمار را منتشر نکرده، ولی به زودی با هماهنگی قوه قضاییه و وزارت کشور این آمار اعلام می‌شود.

دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در حاشیه دیدار با خانواده های گروهی از جانباختگان رخدادهای اخیر گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستان های تهران در هیچ‌یک از تجمع های اعتراضی حضور نداشته اند و به صورت مشکوک با سلاح های سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده اند لذا اجرای پروژه کشته سازی از سوی معاندان در این منطقه قطعی است. 

وزیر کشور هم در مصاحبه ای با سیمای جمهوری اسلامی گفته بود: نیروهای زخمی و مجروح از بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی دو برابر نیروهایی بود که در این حوادث آسیب دیده‌اند.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه سردار شمخانی، پیشنهاد «شهید» خواندن عده‌ای از شهروندان بی‌گناه در این حوادث که «بدون داشتن هیچ‌گونه نقشی در اعتراضات و اغتشاش‌های اخیر و در میانه درگیری‌ها جان باخته‌اند» را نیز البته بر اساس چارچوب‌های قانونی پذیرفتند و ضمن تاکید بر پرداخت دیه به خانواده‌های آنها و دلجویی از آسیب دیدگان، حتی دستور دادند با خانواده‌های افراد مشکوک نیز با «رأفت اسلامی» برخورد شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی سردار حسین اشتری اعتراضات آبان98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر هزار و ۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تأمین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جریان حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان‌شان را جویا شد.

رئیس جمهور از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم