Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود مناطق سختگذری مناطق پیچاب در این شهرستان افزود: خدمات رسانی این آمبولانس  برای کمک به حادثه دیدگان مناطق دور دست باشت ضروری است.

وی اظهار داشت:در زمان حاضر پنج دستگاه آمبولانس در سه پایگاه امداد و نجات کار خدمات رسانی به حادثه دیدگان در این شهرستان را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یک پایگاه اورژانس در منطقه بهره عنا از توابع این شهرستان نیز در مراحل پایانی احداث است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت همچنین از اختصاص یک پزشک متخصص قلب به صورت تمام وقت در بیمارستان این شهرستان خبر داد.

رستمی ابراز داشت: این پزشک متخصص از ابتدای دی ماه امسال خدمات رسانی به مردم را در بیمارستان باشت آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آزمون نیروهای خدماتی از اوایل دی ماه برگزار می شود تصریح کرد: این نیروها از نیمه دوم دی ماه به نیروهای انسانی بیمارستان ۳۲ تختی این شهر افزوده خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد: حضور جراح و متخصص بی هوشی و زنان و زایمان از دیگر نیازهای بیمارستان باشت است که امید می رود با همکاری مسئولان علوم پزشکی و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این مهم تحقق یابد.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت با زیر بنای ۴ هزار و ۳۷۵ متر مربع در سال ۱۳۹۲ آغاز شد.

این بیمارستان دارای سه طبقه و در بخش‌های تخصصی از جمله کودکان، زنان و زایمان، داخلی و جراحی ساخته شده است.

شهرستان باشت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بیمارستان خدمات رسانی به مردم علوم پزشکی قلب نماینده مردم در مجلس قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس