Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@21:57:59 GMT

مدارس البرز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۹۶۱

مدارس البرز تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدارس البرز در تمامی مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی به جز بخش آسارا و شهرستان طالقان روز دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

به گزارش ایمنا، علی درویش پور در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به پایداری آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده ها  برای تمامی گروه ها شرایط ناسالم است و به هیمن جهت توصیه می شود شهروندان بطور جد از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی روز دوشنبه از ماموریت غیر ضرور خودداری کنند، عنوان کرد: برای مرخصی والدین شاغلی که فرزندانشان به مهد کودک می‌روند و افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند مساعدت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی تصریح کرد: معادن شن و ماسه و صنایع آلاینده به طور موقت فردا غیر فعال هستند.

وی تاکید کرد: اکیپ‌های هلال احمر در سطح استان مستقر باشند.

درویش پور عنوان کرد: واحدهای تولید و فروش بتن فردا تعطیل است و محدودیت تردد خودروهای سنگین از ساعت شش صبح تا ۱۸ اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها به طور جد از  فعالیت های عمرانی و آلاینده خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی با بیان اینکه اتوبوس های کرج و فردیس فردا نیم بها است، خاطر نشان کرد: ممنوعیت تردد خودروهای دودزا به طور جد اعمال شود.

کد خبر 401303

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدارس تعطیلی مدارس استان البرز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی، آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاه‌ها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیین‌های سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901540

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟