Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:17:35 GMT

فرصت دوباره به بازیکن جوان نساجی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۹۷۲

رضا دهقانی بار دیگر به اردوی تیم ملی امید دعوت شد تا به همراه علی شجاعی دو نامزد قرمزپوشان نساجی در اردوی تیم باشند.

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی فصل گذشته برای سپاهان بازی می کرد ولی فشردگی و ترافیک بازیکنان در بخش تهاجمی تیم سبب شد تا حتی به اندازه لیگ هفدهم هم فرصت بازی به او نرسد و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات ترجیح داد تا با رضایت باشگاه سپاهان که از همانجا رشد کرده به تیم دیگری بپیوندد تا بیشتر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن 21 ساله در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم قراردادی 2 ساله با سپاهان امضا کرد و سپس با قراردادی قرضی و یکساله به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست؛ جایی که با اعتماد رضا مهاجری توانست، به ترکیب اصلی تیمش راه یابد و در سیستم 1-3-2-4 مورد استفاده سرمربی نساجی مازندران به همراه علی شجاعی دو وینگر چپ و راست تیم به شمار می روند.

 


دهقانی پیش تر نیز در اردوی تیم امید حضور داشت ولی بار دیگر از فهرست نفرات جا ماند؛ حالا اما بار دیگر این فرصت با نمایش هایی که در نساجی مازندران داشته در اختیار او قرار داده شده و باید دید در تیمی که وینگرهای سرشناسی نظیر دلفی، روستایی، مهدی خانی، قائدی، صیادمنش، شجاعی و ... دیده می شود، چقدر می تواند موفق باشد.

 

رضا دهقانی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا دهقانی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!

وضعیت روکه در بارسلونا روز به روز در حال پیچیده‌ترشدن است

طرفداری | علی‌رغم پرداخت مبلغ هنگفتی برای انتقال ویتور روکه و حضور زودهنگام او برای پر کردن جای مصدومان بارسا، این بازیکن 19 ساله برزیلی در تیم تحت هدایت ژاوی جایی در ترکیب اصلی ندارد. با نزدیک شدن به پایان فصل، روکه تنها 310 دقیقه در 13 بازی لالیگا به میدان رفته که از این تعداد، تنها دو بازی را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرده است.

روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!

همین موضوع، باعث ناراحتی شدید روکه و مدیربرنامه‌های او شده‌است. آندره کوری، ایجنت ویتور روکه، در گفتگو با موندو عصبانیت خود از وضعیت موکلش را ابراز کرد و حتی مدعی شد که در صورت عدم بهبود شرایط، به فکر قطع همکاری با بارسلونا خواهد بود:

ویتور روکه به صورت قرضی بارسلونا را ترک نخواهد کرد، اگر قرار به جدایی باشد، او به طور دائمی جدا خواهد شد. او سزاوار دقایق بیشتری است، هیچکس نمی داند که چرا بیشتر به ویتور بازی نمی دهند. ژاوی هرگز با ویتور صحبت نکرده است و من این وضعیت را درک نمی کنم. این درست نیست. بهترین تصمیم برای ویتور روکه ماندن در بارسلونا است، اما اگر این اتفاق امکان پذیر نباشد و وضعیت بهبود پیدا نکند، ما برای جدایی دائمی او تلاش خواهیم کرد. من متوجه نمی شوم! ژاوی به فرمین لوپز، پائو کوبارسی و لامین یامال فرصت داد، در حالی که او هیچ وقت به روکه اعتماد نکرد.

ایجنت روکه در ادامه از هواداران بارسلونا نیز انتقاد کرد:

ببینید چه اتفاقی برای وینیسیوس در رئال مادرید افتاد. 2 فصل و نیم طول کشید تا وینیسیوس به ترکیب اصلی برسد. اما اینجا در بارسلونا، در عرض 2 ماه هرج و مرج ایجاد می شود و مردم می خواهند به جای کمک به ویتور روکه، او را بکشند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟