Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یک‌شنبه در  نشستی با مدیران ارشد و روسای ادارات فارس به امر آموزش، پیشگیری، راهنمایی و تلاش برای بهبود خدمات رسانی و در عرصه سلامت مردم تاکید کرد و گسترش این دیدگاه را موجب تسهیل در امور ، ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی دانست.

 مهرزاد لطفی  رویکرد دوطرفه ادارات فارس با دانشگاه را بسیار ارزشمند و موجب دلگرمی خود خواند و  عزم جدی مدیران برای خدمات رسانی به مردم را یاد آور شد و ابراز امیدواری کرد تا همه مسوولان ارشد استان با روحیه برادری، همفکری و هم افزایی در راه خدمات رسانی و سلامت مردم همراه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد بحران استانداری فارس نیز در این نشست از همکاری اورژانس فارس و مراکز درمانی برای مشارکت در پیشبرد برنامه های ستاد بحران استان تقدیر کرد.

 رحیم آزادی اضافه کرد: تجهیز و افزایش تعداد بیمارستان های صحرایی استان، تقویت مراکز درمانی در زمان بحران و مقاوم سازی بیمارستان های قدیمی فارس، از جمله موارد ویژه ای است که باید در دستور کار مجموعه سلامت قرار گیرد.

معاون دادستان انقلاب اسلامی شیراز نیز در این نشست، حضور نیروهای جوان در مجموعه سلامت فارس را امید ویژه و تازه در حیطه خدمات رسانی به مردم برشمرد و هدف از این دیدار را تجدید میثاق روسای ادارات با مجموعه سلامت فارس دانست.

کوروش زارعی خدمت به مردم و سلامت جامعه را مهمترین رکن خدمت به جامعه برشمرد و افزود: با روحیه برادری و توان بیشتر کمک کنیم تا جامعه ای سالم داشته و در راستای سلامت مردم، گام های بزرگ تری برداریم.

گسترش نظارت بر کمیته درمان معتادان و رسیدگی به مسایل مربوط به اعتیاد در استان فارس با تحول در روش های متادون درمانی، از دیگر درخواست های معاون دادستان انقلاب اسلامی شیراز در این نشست بود.

وی همچنین در ادامه به بیان مباحثی پیرامون نظارت بازرسان سلامت بر ورزشگاه ها، آرایشگاه ها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل آشامیدنی ها، خوراکی ها و محصولات آرایشی و بهداشتی، نظارت بر مراکز عرضه داروها و مسایل مرتبط با سلامت جوانان و عزم قاطع برای مقابله با داروهای قاچاق پرداخت.

زارعی با این تاکید که موارد مرتبط با سلامت مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، نسبت به آموزش امور حقوقی مرتبط با سلامت به اساتید و پزشکان، اعلام آمادگی کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس نیز در این نشست با بیان فعالیت های این ستاد در امور جهادی، محرومیت ‌زدایی و پیشرفت کشور، گفت: طبق فرمایش حضرت امام(ره)، رسیدگی به محرومان و مستضعفان از اولویت های خدمات رسانی به مردم است.

تحقیقی  ادامه داد:‌ بنیاد برکت در حوزه توانمندسازی آموزشی از راه ساخت مدارس برکت، حدود ۱۰۶ مدرسه در دورترین و محروم‌ ترین نقاط استان فارس احداث کرده و تحویل داده و یا در حال تحویل است.

او اعلام کرد: ساخت مساجد، کتابخانه و پروژه های عمرانی و زیربنایی مورد نیاز مردم نیز از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس است.

روسای ادارات فارس در این نشست به ارایه گزارشی از اقدامات مهم انجام شده در سطح استان پرداخته و خواستار افزایش تعامل سرپرست دانشگاه با ارگان های مرتبط با سلامت مردم شدند.

برچسب‌ها سلامت علوم پزشکی بهداشت و درمان شیراز بهداشت و سلامت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت علوم پزشکی بهداشت و درمان شیراز بهداشت و سلامت فارس سلامت علوم پزشکی بهداشت و درمان شیراز بهداشت و سلامت فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • سم‌زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار!
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند