Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان استاندار گیلان سربازان و جوانان را موجب افتخار و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: دوره خدمت مقدس سربازی دوره استعدادیابی، استعدادپروری و مهارت آموزی است.

ارسلان زارع امرور در دوازدهمین دوره جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) نیروی دریایی ارتش و معرفی سربازان نمونه که در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار شد، اظهار کرد: معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر، زمینـه‌ساز بروز ارزش‌های متعالی، ارتقای روحیه سلحشوری و ایثار، خلاقیت، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان، سربازان و جوانان را موجب افتخار و اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: دوره خدمت مقدس سربازی دوره استعدادیابی، استعدادپروری و مهارت آموزی است.

رئیس شورای تامین استان گیلان با بیان اینکه تحولات و پیشرفت‌های خیره کننده، غرور آفرین و عزتمندانه نیروی دریایی نشان از اعتقاد و باور به نیروهای آموزش دیده است، گفت: این روحیه ایمان، معنویت و خوداتکایی به نوعی تبلور اقتصاد مقاومتی در همه نیروهای مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه حضور موثر نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی و در دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی، امروز شاهد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: حضور هوشمندانه و مقتدرانه در آب‌های فرامنطقه‌ای و خطوط مواصلاتی، موفقیت در ماموریت‌های داخلی و بین‌المللی و نیز حفاظت غرورآفرین از مرزهای آبی و منافع راهبردی کشورمان در دریا قطعا از شهدای عزیز الهام گرفته شده است.

وی به تاریخ سازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این حضور نه تنها در دریای خلیج فارس، عمان و خزر بلکه در آب‌های بین‌المللی و فرامنطقه‌ای نشان از افتخارات نیروی دریایی به شمار می‌رود که اقتدار و بزرگی ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.

زارع افزود: نیروی دریایی به عنوان نیروی راهبردی، با عزت، احترام و اقتدار در دفاع از حریم آبی کشور و نیز در آب‌های آزاد دنیا حضور دارد و اعلام می‌کند که این آب‌ها،‌ متعلق به همه ملت‌ هاست و این هدف مورد تکریم جهانیان قرار گرفته است.

وی به ارتقاء روابط ایران با کشورهای حاشیه دریای خزر و کاسپین به واسطه حضور در جوار این دریا اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت‌های جدید، فعالیت‌های مهم و استراتژیک در دریای خزر و تقویت اقتدار عزتمند نظام جمهوری اسلامی، سهم بیشتری در تجارت داشته باشیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: امیدواریم با گام‌های موثری که توسط دولت تدبیر و امید در جهت تقویت بنادر و ایجاد زمینه رشد تجارت جهانی برداشته شده، روز به روز شاهد توفیقات بیشتر در سایه همدلی و وفاق باشیم.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم از برخی خانواده‌های شهدا، سربازان وظیفه، سرباز جانباز و آزاده، فرماندهان نمونه و کارکنان وظیفه منتخب در حوزه‌های مختلف با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سرباز مهارت آموزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، برخورد قانونی انجام می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: برابر ماده 60 قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضاء، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا 5 سال محکوم می‌‌شوند.

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یک سال تا 10 سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و 6 ماه تا 3 سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان