Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از رئیس مرکز سیمافیلم سعید معدن‌کن به عنوان سرپرست اداره‌کل فیلمنامه این مرکز منصوب شد. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در حکم جواد رمضان‌نژاد خطاب به سعید معدن‌کن، راه‌اندازی خانه فیلم رشد با هدف تمرکز بر شناسایی نیروهای جوان، مستعد و انقلابی، سفارش حداکثری و فعالانه در کنار به‌گزینی طرح‌های پیشنهادی، تهیه و تدوین سند مفهومی به عنوان میثاقی آغازین برای تبدیل اولویت‌های مضمونی به طرح بایسته نمایشی، دبیری شورای فیلمنامه با هدف ارتقاء کیفیت هنری فیلمنامه‌ها و‌ همچنین غنی‌سازی محتوا و ساختار فیلمنامه‌ها با تکیه بر بیانیه دوران‌ساز گام دوم و دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب برای تولیدات نمایش و طرح تحول سریال‌سازی تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید معدن‌کن متولد 1353 دانش آموخته دکترای مدیریت دولتی است و کارشناس ارشد برنامه‌ریزی امور فرهنگی است.

جزئیات جدیدی از پایتخت 6اولین تصاویر از "زیرخاکی" جلیل سامان

قائم‌مقام شبکه 5 سیما، مشاور معاون صدا، سرپرست گروه خانواده و کودک شبکه 5 سیما، مدیر گروه آموزش‌های رسمی شبکه آموزش سیما، مدیر شبکه رادیویی تهران، قائم‌مقام شبکه رادیویی فرهنگ، تهیه‌کننده و سردبیر رادیو، نویسنده و پژوهشگر مرکز امور بین‌الملل، مدیر گروه جوان و جامعه شبکه رادیویی جوان، دبیر شورای آموزش معاونت سیما، داور سه دوره جشنواره پیرغلامان حسینی، عضو کمیته انتخاب آثار سازمان صداوسیما برای جشنواره‌های بین‌المللی از سال 1389 تاکنون، دبیر بخش بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی برنامه‌های رادیویی، مدیر گروه طرح و تولید حوزه آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا و تهیه‌کننده و سردبیر خبر اداره‌کل اخبار معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ازجمله سوابق مدیریتی و هنری سعید معدن‌کن است.

معدن‌کن همچنین در نمایش‌های حقیقت مستور به کارگردانی بهزاد بهزادپور، سر بر سریر صبح به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و یاس کبود به کارگردانی بهزاد بهزادپور ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند