Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرملین می‌گوید حتی سفر وزیر امور خارجه روسیه به آمریکا هم نتوانست از عمق بحران موجود بین دو کشور بکاهد.

به گزارش مشرق، «دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز یکشنبه گفت سفر «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه به آمریکا نشان‌دهنده کاهش بحران‌های موجود میان دو کشور نیست.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف گفت: «روابط دوجانبه ما در چنان بحران عمیقی قرار دارد که حتی دیدار مهم وزنه سنگینی مانند لاوروف نمی‌تواند موج را برگردانده و اوضاع را درست کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم که این چیزی است که اتفاق افتاده است».

بیشتر بخوانید: واکنش روسیه به آزمایش موشک بالستیک آمریکا کرملین: غرب به روسیه اتهام می‌زند تا بر مشکلاتش سرپوش بگذارد

پسکوف افزود این سفر که در آستانه نشست صلح اوکراین در پاریس انجام شد، این فرصت را به روسیه داد که بر مواضع مسکو در مسائل مهم تأکید کند. وی ادامه داد در این سفر تقریباً هیچ اتفاقی برای به فال نیک گرفتن رخ نداد.

لاوروف روز سه‌شنبه به آمریکا سفر کرد و با استقبال «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه این کشور مواجه شد.

لاوروف و ترامپ ۱۹ آذر بدون حضور رسانه‌ها در کاخ سفید با یکدیگر دیدار کردند و این اولین سفر رسمی وی به واشنگتن از سال ۲۰۱۷ تاکنون محسوب می‌شد.

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، ترامپ از مسکو خواسته تا از سیاست‌های واشنگتن در قبال برنامه‌های هسته‌ای ایران و کره شمالی حمایت کند. اما لاوروف بعد از گفت‌وگو با پامپئو، بار دیگر تأکید کرد که مسکو معتقد است باید هرآنچه می‌توان، برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران انجام داد.

وی با بیان اینکه روسیه از افزایش تنش در خلیج فارس و تنگه هرمز بسیار نگران است، گفت مسکو از تلاش‌ها برای اطمینان از آزادی و امنیت تردد در این منطقه حمایت می‌کند و طرحی نیز برای آغاز گفت‌وگو در جهت رسیدن به «امنیت جمعی» در این منطقه ارائه کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین کرملین روسیه آمریکا مسکو سرگئی لاوروف تنگه هرمز امریکا توافق هسته ای خلیج فارس توافق هسته ای پاریس اوکراین رئیس جمهور آمریکا مشرق کره شمالی ترامپ پامپئو دونالد ترامپ مایک پامپئو خلیج فارس ایران رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر