Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با همکاری قوه قضائیه ۲۰۰ ادوات حفر چاه غیر مجاز توقیف و پنج هزار چاه غیر مجاز مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گلپایگان، با بیان اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران براساس قانون باید به صورت لحظه‌ای عمل کنند، اظهار کرد: در راستای قانون مدیریت بحران تمام دستگاه‌ها طرح‌های مطالعاتی بلند مدت را در جهت جلوگیری از وقوع سیل به فرمانداری تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن با نماینده منابع امور آب موظف هستند مسیر سیل را بررسی کنند.

شیشه فروش تصریح کرد: باتوجه به اینکه امسال ۱۱ نفر براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان فوت شدند هلال احمر و اداره گاز باید بیش از پیش  استفاده صحیح از وسایل گرمایشی را به مردم در اولویت آموزش دهند.

وی با بیان اینکه امسال در سطح استان ۱۹۰۰ کیلومتر مطالعات حریم و بستر رودخانه‌ها تهیه شد، اظهار کرد: آزاد سازی ها در ۳۰۰ کیلومتر از حریم و بستر رودخانه‌ها انجام شده است به طوری که ۵۰ ویلا در حریم رودخانه باغ‌بهادران با همکاری قوه قضائیه تخریب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: در حادثه سیل فروردین ماه سال جاری ۳۵ هزار میلیارد تومان خسارت وارد شد که علت اصلی آن عدم تصرف حریم و بستر رودخانه‌ها بود.

وی با اشاره به معضل فرونشست در استان اصفهان تصریح کرد: براساس مطالعات زمین شناسی فرونشست زمین در دشت اصفهان، کاشان، مهیار، برخوار و گلشهر گلپایگان به علت برداشت ۲۰ سال بی‌رویه آب از سفره‌های زیر زمینی است.

شیشه فروش گفت: با همکاری قوه قضائیه ۲۰۰ ادوات حفر چاه غیر مجاز توقیف و پنج هزار چاه غیر مجاز مسدود شد و در این راستا ۷۰۴ هزار کنتور هوشمند برای کنترل اب چاه‌ها نصب شده است.

کد خبر 401316

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان آزادسازی اراضی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان

 آرش آریانژاد گفت: نظر به هشدار‌های سطح نارنجی هواشناسی استان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روز‌های پیش‌رو، وقوع سیلاب و طغیان در رودخانه‌های محدوده کردستان بسیار محتمل می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: از اهالی روستاها، دامداران، باغداران و کشاورزان گرامی انتظار داریم از حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها، مخازن و پایاب سد‌های استان امتناع کنند و در رعایت موارد ایمنی جدیت لازم را بکار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان و گردشگران نیز از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پائین دست منابع مذکور به طور جدی پرهیز نمایند تا از بروز هر گونه حوادث احتمالی بر اثر سیلاب جلوگیری بعمل آید.

لازم به ذکر است، تیم بحران و پدافندغیرعامل شرکت و اکیپ‌های گشت و بازرسی ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان بطور کامل و شبانه روز جهت مقابله با هرگونه بحران در حال آماده باش کامل می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها