Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:49:10 GMT

کشف 15 گور دسته‌جمعی جدید در غرب عراق

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۴۱۷۴

کشف 15 گور دسته‌جمعی جدید در غرب عراق

مسئولان محلی عراق از کشف 15 گور دسته‌جمعی جدید در الانبار واقع در غرب این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ویژه عراقی 15 گور دسته‌جمعی جدید را در مناطق مختلف استان الانبار واقع در غرب این کشور کشف کردند.

یک منبع مسئول به السومریه نیوز گفت: مناطق مختلف الانبار حاوی 15 گور دسته‌جمعی است که توسط نیروهای ویژه کشف شده، اما تاکنون عملیاتی برای بیرون آوردن اجساد صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که نخواست نامش فاش شود،‌ افزود: «گورهای دسته‌جمعی در مناطقی وجود دارند که (بین سال‌های 2014 تا 2017) تحت اشغال عناصر داعش قرار داشت».

یک گور دسته‌جمعی نیز دیروز (شنبه) در نزدیکی یک جاده بین‌المللی در شهرستان فلوجه استان الانبار کشف شد.

گروه تروریستی داعش، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷) بخش‌های گسترده‌ای از عراق را تحت اشغال خود داشت و در سطح گسترده‌ای دست به جنایت زد. از زمان فروپاشی خلافت این گروه تروریستی، گورهای دست جمعی متعددی در مناطقی که سابقا تحت کنترل داعش بوده، کشف شده است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق گور دسته جمعی داعش کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا