Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن ذوالفقارنسب شامگاه یکشنبه در نشست اعضای هیئت مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال سنندج با خبرنگاران رسانه‌های جمعی، اظهار داشت: متاسفانه طی چند سال اخیر وضعیت فوتبال استان کردستان وخیم بوده است و به دلیل نبود مدیریت درست و مناسب این وضعیت هر روز بدتر شده است.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف هیئت فوتبال استان کردستان طی یک دهه اخیر، عنوان کرد: بخش زیادی از مشکلات فعلی پیرامون فوتبال استان کردستان به عملکرد هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این استان بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت فوتبال کشور ضمن اشاره به برگزاری انتخابات فرمایشی و سوری هیئت فوتبال استان کردستان، گفت: علیرغم تمامی اعتراضات صورت گرفته از سوی جامعه فوتبال استان به ویژه پیشکسوتان هیچ‌گونه اراده‌ای در راستای رفع مشکلات هیئت فعلی استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از نظر ما این انتخابات باطل و غیرقابل قبول است، گفت: انتظار داریم که نهادهای مرجع و رسمی هر چه سریعتر در راستای لغو انتخابات هیئت فوتبال استان کردستان اقدام کنند.

ذوالفقارنسب ادامه داد: در حال حاضر هیچ فرصت و زمینه ای برای فعالیت فوتبالی در استان کردستان فراهم نیست و این وضعیت نتیجه اقدامات و برنامه‌های اجرا شده از سوی مسئولان ورزش و همچنین شخص رئیس هیئت فوتبال استان به دست آمده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان کردستان تنها با حضور یک نفر کاندید، یادآور شد: از نظر ما این انتخابات کاملاً مهندسی شده تا فرد مورد نظر بار دیگر سکان هدایت هیئت فوتبال استان کردستان را در اختیار بگیرد.

پیشکسوت فوتبال کشور یادآور شد: پیگیری های متعددی طی چند ماه اخیر در راستای ایجاد تغییر و تحول در هیئت فوتبال استان صورت گرفته ولی متاسفانه مسئولان مربوطه حاضر به شنیدن صحبت‌های پیشکسوتان و فعالان عرصه فوتبال استان کردستان نیستند.

وی به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بازرسی استان کردستان اشاره کرد و افزود: ما تا باطل شدن این انتخابات سوری و فرمایشی مسائل را از طریق مراجع مسئول به ویژه سازمان بازرسی در استان کردستان پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

وی خواستار بهره مندی از تمامی ظرفیت های ورزش به ویژه رشته فوتبال در استان کردستان شد و اظهار داشت: کردستان دارای استعداد و توانمندی‌های بسیار خوبی در رشته فوتبال است ولی متأسفانه به دلیل کج سلیقگی و نبود مدیریت درست و مناسب از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.

در جریان برگزاری این نشست جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان کردستان به بیان وضعیت فوتبال این استان پرداخته و از شرایط حاکم بر این رشته پرطرفدار به شدت انتقاد کردند.

کد خبر 4798752

منبع: مهر

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب فدراسیون فوتبال ورزش و جوانان کردستان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف تعطیلی مدارس یاسوج ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند کهگیلویه و بویراحمد شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید

به گزارش همشهری آنلاین سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

او در این خصوص گفت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بیافزاید.

کد خبر 846514 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید