Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:03:14 GMT

نمایشگاه نقاشی سیروان کنعانی در سنندج گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۴۲۷۲

نمایشگاه نقاشی سیروان کنعانی در سنندج گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه و با برگزاری مراسمی با حضور رئیس حوزه هنری استان کردستان و جمعی از علاقمندان و هنرمندان شاخص استان کردستان، نمایشگاه آثار نقاشی سیروان کنعانی با عنوان چرو در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن شهر سنندج گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۲۰ تابلو نقاشی از آخرین تابلوهای این نقاش فعال حوزه تجسمی با تکنیک رنگ و روغن روی بوم در اندازه های متغیر بین ۱۰۰در۸۰ و ۱۵۰در ۱۵۰ که در سال ۱۳۹۸ خلق شده اند از یکشنبه ۲۴ تا پایان جمعه ۲۹ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در معرض نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع آثار این نمایشگاه نگاهی انتزاعی و شخصی به طبیعت (درختان و ...) رنگ و حرکت آن، ساختار و هندسه رنگ در نگاه نقاش، آنالیزی از رقص شاخه  ها و برگ ها با تاکید بر اکسپرسیون، انرژی و همنشینی فرم و رنگ می باشد.

مراسم بازگشایی این نمایشگاه یکشنبه ساعت ۱۶ با حضور هنرمندان و مسئولین استانی برگزار می گردد و همزمان علاقه مندان از دیگر نقاط جهان می توانند  در سایت بین المللی  WWW.ARTHIBITION.NET این آثار را نظاره گر باشند.

چرو کلمه ای در زبان کُردی بوده و به معنای جوانه ی درخت، شکوفه ی برگ وبرگ تازه سبز شده ی درختان است.

سیروان کنعانی متولد ۱۳۶۱ سنندج، دیپلم و کاردانی نقاشی، کارشناسی گرافیک و عضو انجمن نقاشان ایران با بیش از ۲۰ سال فعالیت مستمر در حوزه هنرهای تجسمی به ویژه طراحی و نقاشی می باشد.

تدریس دروس طراحی، نقاشی، گرافیک و نیز هنر و فعالیت های خلاقانه ی کودکان، طراحی و نقاشی بزرگسال و دروس هنرستان های هنری و دانشگاهی از سال ۱۳۸۳ و برگزاری ۱۷ نمایشگاه انفرادی طراحی و نقاشی در ایران و حضور در بیش از ۴۵ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور بخشی از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می گردد.

وی که کارشناس هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان نیز می باشد داوری در چندین جشنواره و مسابقه کشوری و بین المللی در حوزه نقاشی و هنر کودکان و ترجمه و تالیف چندین مقاله و نوشتار در حوزه ی هنرهای تجسمی کودکان و ارایه در سایت ها و نشریات مختلف را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

وی همچنین بانی، دبیر و داور چندین جشنواره فرهنگی هنری استانی و منطقه ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بوده است.

کد خبر 4798755

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه نقاشی حوزه هنری کردستان تابلو بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف تعطیلی مدارس یاسوج ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند کهگیلویه و بویراحمد شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر