Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@07:12:00 GMT

آغاز حرکت قطار سه ستاره مهدیس در مسیر قم-مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۴۵۵۱

به گزارش اکوفارس، قطار سه ستاره مهدیس، قطار جدید و اقتصادی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا است که پس از بازسازی صددرصدی در مسیرهای مختلف به کار گرفته می شود.

قطار سه ستاره مهدیس که تا به امروز در مسیر بستان آباد به مشهد مقدس و بلعکس مسافرین شهرهای تبریز، میانه، زنجان، قزوین، کرج، تهران و مشهد را در این مسیر جابه جا می کرد، از این پس در مسیر قم به مشهد نیز پذیرای مسافرین گرامی و زائرین گرانقدر آستان مقدس  حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قطار که امروز ساعت 13:25 دقیقه از شهر مقدس قم حرکت کرد ، پس از حدود 2 ساعت به تهران رسیده و پس از توقف کوتاهی در پایتخت به سمت مشهد مقدس ادامه مسیر خواهد داد و در ساعت 02:50 دقیقه بامداد مسافرین خود را در این شهر پیاده خواهد کرد.

برگشت این قطار در این مسیر روز چهارشنبه ساعت 19:55 خواهد بود و در ساعت 09:45 روز بعد به شهر مقدس قم می رسد. لازم به ذکر است تا اطلاع ثانوی این قطار هفته ای یک روز به صورت رفت و برگشت به خدمات رسانی به مسافرین محترم در این مسیر خواهد پرداخت.

مسافرین محترم می توانند بلیط این قطار را با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه از طریف پایگاه های فروش اینترنتی بلیط قطار و آژانس های مسافرتی سراسر کشور تهیه کنند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است

ایسنا/زنجان نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اعتقاد به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش، راه گمراهی را در پیش گرفتند، گفت: این افراد مبانی دین را که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است، انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در همایش حکمت مطهر که به‌مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سایه دانش عمیق، انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند و افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبودند و به حداقل آگاهی بسنده کنند، خیر زیادی ندارند.

وی بیان کرد: با بررسی احادیث می‌توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید مطهری الگوی جامعه بود و افکار و عقایدش روشنگر راه تمام رهجویان است، افزود: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چون در این راه، بینش عمیقی پیدا و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح