Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار باغستان گفت : هدف از اجرای طرح انضباط شهری، تحقق حقوق شهروندی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن رنجبر در جلسه انضباط شهری اظهار کرد : یکی از مهمترین رویکردهای ساماندهی وضعیت کنونی فعالیت دستفروشان، بساط گستران و افرادی که به واسطه فروش کالایی در پیاده راه ها و وانت بارها سد معبرایجاد می کنند، احترام به حقوق شهروندی است،

وی افزود: ساماندهی روند فعالیت آن دسته از مغازه دارانی که برای عرضه محصولات شان پیاده راه ها را اشغال می کنند و همچنین نظارت بر قطع غیر قانونی اشجار، تخلیه نخاله ، حفاریها و ساخت و سازهای غیر مجازو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در دستور کار واحد انضباط شهری قرار دارد.

 شهردارباغستان در ادامه اظهارداشت : در راستای برقراری انضباط اجتماعی  و نظم بخشی فعالیت های کسبه، وضعیت فعالیت مغازه داران در حریم مغازه ها ، نگاه شهرداری، عاری از برخوردهای قهری و بیشتر حمایتی است.

حسن رنجبر یکی از اولویت های این مجموعه را ساماندهی محل تردد عابران پیاده که این روزها به واسطه فعالیت دستفروشان  تصرف شده است ، اظهار داشت: از همین رو در نظر داریم در روند تهیه و تدوین دستور العمل اجرایی، بتوانیم شرایط و امکاناتی برای این دستفروشان فراهم آوریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انضباط اجتماعی حقوق شهرداری برنا شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ غلامعلی نیک گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده با ارائه آموزش‌های ترافیکی در ۵۰ روستای ۹ شهرستان گیلان اجرا شد.

وی جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی در جاده‌های روستایی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: هر سال تعداد زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت رعایت نکردن قوانین عبور و مرور و انجام رفتار‌های پرخطر جان خود را در جاده‌های برون شهری از دست می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به تداوم آموزش روستاییان تا پایان امسال، گفت: طرح آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران امسال در روستا‌های شهرستان‌های رشت، بخش مرکزی و کوچصفهان، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان