Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@02:01:49 GMT

با استعفای کمالوند موافقت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۵۳۶۶

فراز کمالوند روز گذشته و پس از بازی با نفت مسجدسلیمان از سمت خود در باشگاه پارس جنوبی استعفا کرد. موضوعی که امروز واکنش‌های متفاوت نسبت به آن وجود داشت و برخی از بازگشت دوباره او سخن به میان آورده بودند.

اخبار ورزشی - با این حال کمالوند در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: من امروز با آقای مهندس موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی صحبت کردم و از ایشان خواستم با استعفای من موافقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون واقعا شرایط برای کار کردن و ماندن در پارس مهیا نیست.

وی در ادامه گفت: مهندس موسوی همیشه لطف و محبت به من داشته است ولی خواستم که بروم. ایشان هم وقتی اصرار بنده را دید مخالفت نکرد. روزهای تلخ و شیرین زیادی را گذراندیم و خاطرات خوبی با مردم جم دارم و در حق من خوبی کردند و همیشه لطف داشتند. به همین دلیل برای تیم پارس جنوبی آرزوی موفقیت در ادامه لیگ برتر می‌کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پارس جنوبی اخبار ورزشی کمالوند پارس جنوبی لیگ برتر استعفا کمالوند نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فراز به دنبال شکستن طلسم 170 روزه!
  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • قیمت جدید پژو پارس؛ پژو پارس امروز سقوط کرد!
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت