Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: ایران تیم با کیفیتی دارد که می‌تواند حریفی جدی برای بهترین تیم‌های جهان باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پیمان حسینی نامی آشنا در فوتبال ساحلی ایران است که موفق شده در عرصه بین‌المللی هم افتخارآفرینی کند و از نگاه رسانه‌های ورزشی معتبر جهان او یکی از 10 بازیکن برتر این رشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی، آمادگی این روزهایش، مسابقات پیش روی ملی و باشگاهی، رسیدگی به تیم ملی ساحلی و قهرمانی ایران با مربی داخلی در رقابت‌های جام بین قاره‌ای نظراتش را با ما در میان گذاشت که در ادامه می‌خوانید.

*سال شلوغی را سپری کرده‌اید...

- در ماه‌های گذشته ترافیک شدیدی در برگزاری دیدارهای بین‌المللی داشتیم. اولین دوره بازی‌های ساحلی جهان را پشت سر گذاشتیم و با تیم ملی ایران در مسابقات فوتبال ساحلی موفق به کسب مدال برنز شدیم. عنوانی بزرگ و ارزشمند که به تمامی مردم کشورم تعلق دارد.

*لژیونر بودید اما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدید. دلیل خاصی داشت؟

- با تیم آلانیا اسپور ترکیه در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کردم. با وجود اینکه میزبانی مسابقات بر عهده تیم ما بود در پایان رقابت‌ها به مقام پنجم دست یافتیم. بهترین تیم‌های باشگاهی ساحلی فوتبال جهان در این رقابت‌ها شرکت کردند و با اتکا به تجربه بیشتری که داشتند موفق به کسب عنوانی بهتر از پنجمی نشدیم. البته رسیدن به این عنوان باعث شد تا تیم آلانیا اسپور در رده‌بندی تیم‌های ساحلی جهان رتبه هفتم را به‌دست آورد که نسبت به گذشته جایگاه بهتری بود.

*قهرمانی در مسابقات امارات با تیم ملی چگونه رقم خورد؟                

- شرایط تیم ایران بسیار خوب بود و من هم در آمادگی بسیار خوبی قرار داشتم. با تصمیم سرمربی تیم در زمان‌هایی که لازم بود و تیم نیاز داشت به میدان رفتم. بچه‌ها هشیار و آگاه بازی کردند و در پایان با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کردیم. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که کیفیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند رقیب جدی برای بهترین تیم‌های جهان باشد.

*پس از جدایی سرمربی خارجی تیم ملی انتظار نمی‌رفت عنوان قهرمانی جهان در مسابقات بین قاره‌ای کسب شود. فکر می‌کردی با مربی داخلی به این مهم دست پیدا کنید؟

- عباس هاشم‌پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است که با انگیزه و با جدیت تمرینات تیم را پیگیری می‌کند. او سال‌ها در کنار مارکو اوکتاویو برزیلی تجربه خوبی به‌دست آورده است. ایرانی‌ها در تمامی عرصه‌ها ثابت کرده‌اند که می‌توانند بهترین عناوین را تصاحب کنند.

*ایران عنوان سوم جام جهانی فوتبال ساحلی را در کارنامه دارد. برای تکرار آن چه برنامه‌ای دارید؟

- امیدوارم بتوانیم کیفیت بالایی که به آن دست یافته‌ایم را در جام جهانی بعدی نشان دهیم. شرایط مالی در همه جا خراب است و فقط مخصوص فوتبال ساحلی نیست. انتظار ما این است که توجه بیشتری به ما شود چون موفق به کسب عناوین جهانی شده‌ایم. برای تکرار موفقیت‌های گذشته باید حمایت‌ها تداوم داشته باشد و این موضوع مستلزم آن است که بازیکنان ساحلی انگیزه لازم را داشته باشند تا با جدیت با رقبا مسابقه دهند.

*سطح توقع ملی‌پوشان فوتبال ساحلی در چه اندازه‌ای است؟

- البته انتظار به اندازه تیم ملی فوتبال چمنی نیست ولی چون در رده‌های بالای جهان قرار داریم این توقع وجود دارد که حمایت به‌گونه‌ای انجام شود که لیاقت فوتبالیست‌های ساحلی است. رسیدگی‌هایی به تیم می‌شود اما نباید قانع به شرایط کنونی باشیم چون حمایت می‌تواند در سطح بهتری باشد. مردم دوست دارند موفقیت تیم ملی ساحلی مستدام باشد و اگر پشتیبانی خوبی از ما شود بدون شک آینده درخشان‌تری خواهیم داشت. 

*برنامه‌ای که برای بازی‌های آینده دارید چیست؟

- این روزها در حال استراحت هستیم چون در اواخر پاییز و در زمستان مسابقات کمتر برگزار می‌شود. لیگ فوتبال ساحلی در ایران و بسیاری کشورها تعطیل است و از ابتدای فروردین آماده برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی خواهیم شد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ساحلی پیمان حسینی جام بین قاره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد

سیدمحمد حسینی گفت: با تصویب و تایید نهایی لایحه عفاف و حجاب در مجلس و شورای نگهبان، تا حدود زیادی به اختلاف برداشتها پایان داده می‌شود و عملکرد هر دستگاه در این خصوص قابل ارزیابی توسط نهادهای نظارتی خواهد بود.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب گفت: رهبر معظم انقلاب، علما و بزرگان نظام همه کسانی که دل در گرو اعتلای ایران عزیز دارند، همواره بر اهمیت پای بندی به اعتقادات و ارزشهای اسلامی از جمله حجاب و عفاف به عنوان یک واجب شرعی و قانونی تأکید کرده اند و در شورای انقلاب فرهنگی در سال ۸۴ وظایف ایجابی دستگاههای مختلف به ویژه فرهنگی و آموزشی مشخص شده است و مجلس نیز قوانینی را به تصویب رسانده که اهتمام به اجرای آنها نشان قانون‌گرایی دست اندرکاران است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با فارس، تصریح کرد: جدا از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی که لازم الاجرا است، در لایحه‌ی اخیر عفاف و حجاب هم بر این تکالیف دستگاهها به عنوان وظایف قانونی تصریح شده است، البته در این لایحه که مراحل نهایی خود را پشت سر می گذارد وظایف سلبی فراجا و قوه قضائیه که هم جنبه پیشگیری و بازدارندگی و هم جنبه برخورد قانونی با حرمت شکنان را دارد، مشخص شده است و البته به هر میزان فعالیت‌های موثر ایجابی گسترش کمی و بویژه کیفی داشته باشد، کمتر نیاز به اقدامات سلبی می شود.

وی اضافه کرد: با تصویب و تایید نهایی این لایحه در مجلس و شورای نگهبان، تا حدود زیادی به اختلاف برداشتها پایان داده می‌شود و عملکرد هر دستگاه در این خصوص قابل ارزیابی توسط نهادهای نظارتی خواهد بود.

حسینی در ادامه گفت: در عین حال تا ابلاغ این لایحه که به هر دلیل بیش از حد انتظار به درازا کشیده شده است، دستگاهها باید به وظایف روشن و بی‍ّن خود عمل کنند از جمله فراجا در چارچوب وظایف و موازین پس از مدتی وقفه اقداماتی را شروع کرده که با وظیفه شناسی همگان و همکاری دیگر نهادها امیدواریم سرمایه‌گذاری کلان و سازماندهی بدخواهان ملت ایران برای تضعیف فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی بی نتیجه بماند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تأکید کرد: همان‌گونه که در نبرد سخت و مواجهه با قدرتهای شیطانی به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیانش ایران اسلامی دست برتر را دارد، در حوزه رویارویی نرم نیز با تکیه بر اعتقادات و باورهای عمیق و آداب و سلوک انسانی، این جلوه از تهاجم فرهنگی که بیش از سه دهه یعنی پس از دوران دفاع مقدس شروع شده و مع الأسف برخی از داخلی‌های به ظاهر دلسوز هم با لطایف الحیل به آن دامن می زنند و عملا مروج اباحی‌گری هستند، ره به جایی نبرد و ملت سربلند ایران در عرصه های مختلف با اقتدار نظامی، فرهنگی و اقتصادی بتواند الگویی الهام بخش برای موحدان و حق‌طلبان عالم گردد.

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان