Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:42:21 GMT

معرفی ۱۵ پرونده گران فروشی در ایلام به دستگاه قضایی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۱۲۶

معرفی ۱۵ پرونده گران فروشی در ایلام به دستگاه قضایی

عبدالله رشیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۲۵ آبان‌ماه تا آخر ماه ۱۲۸ مورد بازرسی و نظارت بر گرانی در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: از اوایل طرح اصلاح قیمت بنزین ۱۵ مورد گرانی خودسرانه در شهرستان ایلام شناسایی و بعد از تشکیل پرونده به مقامات قضایی این شهرستان معرفی شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام بیان داشت: از ۱۵ مورد شناسایی شده ۱۱ مورد برآمده از همکاری سازمان تعزیرات ایلام و اتاق اصناف و ۴ مورد برآمده از گشت‌های روزانه اعزامی اتاق اصناف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت: اصلاح قیمت بنزین مصادف بود با شروع فصل سرما و پایان فصل میوه که به طور چشم‌گیری در قمیت بالای میوه نقش بازی کرد.

رشیدنیا ادامه داد: به باور مردم علت گرانی میوه مربوط به قیمت بنزین بوده، اما در واقعیت گرانی میوه، بیشتر ناشی از فصل سرما و نبود سردخانه‌های مناسب برای نگهداری بود.

وی اذعان داشت: اوج گران‌فروشی مربوط به ۵ روز اول طرح سهمیه بندی بنزین بود؛ به طوری که از ابتدای آذر ماه تاکنون پرونده مشهود قضایی از گرانی مشاهده نشده و بازار امن شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام گفت: بازرسی و گشت‌های خود را به کمک سازمان تعزیرات از سرگرفته و در راستای آن از ساعت ۶ تا ۸ هر روزه در میدان تره‌بار و بقیه روز را در مرکز شهر را رصد خواهیم کرد.

وی بیان داشت: بعد از رایزنی‌های زیاد با شهرداری برای حضور بیشتر در مرکز شهر، استقرار کیوسکی در چهار راه چالسرا در دستور کار قرار گرفته که فرصت گزارش زودتر گران فروشی را به شهروندان می‌دهد.

رشیدنیا گفت: مردم با شماره گیری ۱۲۴ موارد گرانی و کم فروشی را به سازمان تعزیرات گزارش دهند، همچنین اتاق اصناف ایلام نیز پذیرای تماس شهروندان  و رسیدگی به شکایت است.

کد خبر 4798825

منبع: مهر

کلیدواژه: بنزین ایلام گرانی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!

حالا تقریبا ۱۶ سال از آن روزی که ترانه «تنهاترین عاشق» را بنام فریدون فروغی با صدای بلند گوش می‌دادیم، می‌گذرد که سر و کله خواننده اصلی این قطعه پیدا شده است!

به گزارش ایسنا، حکایت «سعید فلاح» حکایت آدم‌هایی است که استعدادشان را فریاد زده‌اند اما کسی نه آنها را دیده و نه شنیده است. شاید اگر در روی پاشنه درستش چرخیده بود او الان روی صحنه بود و مردم برای خرید بلیت کنسرتش صف می‌کشیدند اما روزگار برایش چیز دیگری خواست،‌ او الان کارمند بیمارستان است، خواننده نیست و تال همین چند روز پیش کسی حرفش را باور نمی‌کرد که او خواننده و ترانه‌سرای قطعه «تنهاترین عاشق» باشد.

او وقتی نوجوان بوده در میوه‌فروشی پدرش کار می‌کرده است و آنجا عاشق دختری می‌شود که هر روز از جلوی میوه‌فروشی رد می‌شده است. این عشق به هردلیلی ناکام و ناتمام می‌ماند و سعید وقتی سال ۱۳۸۷ به خدمت می‌رود به یاد آن عشق قدیمی ترانه‌ای می‌نویسد و آن را اجرا می‌کند.

قطعه «تنهاترین عاشق» به سرعت هیت می‌شود و از تاکسی و پاساژ و مجتمع تجاری سر در می‌آورد و این خواننده جوان نمی‌تواند به مخاطبانش ثابت کند که خواننده واقعی این قطعه اوست اما اپیزود جدید برنامه «صداتو» که از یکی از پلتفرم‌ها پخش می‌شود،‌ او را به همه مردم معرفی کرد.

در این ویدئو می‌توانی جزئیات ماجرا را بببینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند