Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارشی نوشت که اسرائیلی‌ها به نمایشگاه اکسپوی دبی به عنوان سکوی پرتابی به جهان عرب نگاه میکنند.

این گزارش افزود: در حالی که بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان سال آینده میلادی برای اولین بار در یک کشور عرب افتتاح خواهد شد، اسرائیل در حال افزایش آمادگی خود برای حضور در این فستیوال است و امیدوار است که روابط در حال تولدِ خود با همسایگان منطقه‌ای را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی تقریبا بیش از 200 کشورجهان را در یک نقطه گرد هم می آورد و پیش بینی می‌شود که حدود 25 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان طی شش ماه که از اکتبر آغاز خواهد شد از آن بازدید کنند. 
این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: مثل اغلب کشورهای عربی، امارات متحده عربی نیز روابط دیپلماتیک با اسرائیل ندارد. اما دولت تل آویو به صورت آرام و بی سروصدا در حال نزدیک شدن به کشورهای خلیج(فارس) است و توجیه آن نیز منافع امنیتی و دشمن مشترکی مثل ایران است.

یدیعوت آحارونوت به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد، یک پاویون اسرائیلی در نمایشگاهی به میزبانی یک کشور عربی، یک فرصت بی نظیر برای اسرائیل به وجود می آورد تا سرعت عادی سازی روابط خود با مردم جهان عرب را افزایش دهد. 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز پیش از این پاویون صهیونیستها در نمایشگاه اکسپو دبی را به عنوان فرصتی برای عادی سازی آشکار روابط تل آویو با کشورهای عربی شرح داده است.

این در حالیست که بسیاری از تحلیلگران و ناظران سیاسی معتقدند که افکار عمومی جهان عرب همانند رهبرانشان فکر نمی‌کنند و عادی سازی با رژیم صهیونیستی را در سایه تجاوزات هر روزه علیه مردم فلسطینی را برنمی‌تابند. 

پیش از این روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» اعلام کرده بود، تل‌آویو دعوتی رسمی از امارات برای مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی «اکسپو 2020» دریافت کرده است.

شبکه صهیونیستی «کان» پیش‌تر اعلام کرده بود، «یوسی کوهن» رئیس موساد در تماس‌های مستقیمی که با مسئولان اماراتی داشته، مقدمات حضور هیأت صهیونیستی را هماهنگ کرده است (جزئیات بیشتر). وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پیش‌تر به صورت رسمی از حضور در نمایشگاه مذکور خبر داده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور علمی و فناوری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معرفی بنادر استان، ظرفیت‌های مختلف تولیدی، عقد تفاهم‌نامه‌ها، مذاکرات با استانها و کشورهای مختلف جزو اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه‌ بوده و ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود.

محمدرضا اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ امسال با یک تفاوتی برگزار شده که وزارت کشور در بحث اقتصادی تحت عنوان زنجیره ارزش راهبردی برای هر استان، یک سالن اختصاصی برای معرفی ظرفیت‌های توسعه محصولات و زنجیره‌های با ارزش هر استان ایجاد کرده است.

محمد رضا اکبری گفت: در این نمایشگاه ۳۱ استان و هر استان با ۲ محصول از زنجیره‌های اولویت‌دار اصلی با زنجیره‌ای از تامین مواد اولیه تا بازاریابی و کسب و کار به نمایش گذاشته شده است.

مشاور استاندار تصریح کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه هم افزایی و برقراری ارتباط بین سایر استان‌ها با یکدیگر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی بازرگانان داخلی و خارجی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، است.

 وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این نمایشگاه افزود: شاهد بازدید برخی از وزرا، مدیران و دولت مردان موثر اقتصادی و توسعه زنجیره‌های ارزشی راهبردی از غرفه‌ استان سیستان و بلوچستان بودیم.

اکبری تاکید کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه مذاکراتی در حوزه تجارت‌ بین‌الملل با تولید کنندگان و توزیع کنندگان زنجیره‌های ارزشی راهبردی بین استان‌ها و کشورهای مختلف انجام شد.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان گفت:  کشورهای متعددی از جمله، افغانستان، پاکستان، چین، هند و ... در این نمایشگاه حضور داشته اند.

وی با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه افزود: با گذشت چهار روز از نمایشگاه اکسپو شاهد گسترش روابط بین استانها که از چالش‌های توسعه تولید و صادرات بود هستیم.

وی بیان کرد: حضور استانداران، معاونان و مدیران اقتصادی و سرمایه‌گذاران استانی عامل گسترش ارتباطات و مذاکرات چهره به چهره در این نمایشگاه می‌باشد و بسیاری از ظرفیت‌ها استان سیستان و بلوچستان به بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

وی در ادامه گفت: آگاهی از ظرفیت‌های استانهای مختلف فرصت بسیار خوبی به ویژه برای استان سیستان و بلوچستان است که نوید بخش تحولات مثبت در عرصه‌های تولید و صادرات خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم