Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد نظری» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به شرایط بازنشستگی پیش از موعد در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار داشت: در کنار طرح بازنشستگی پلکانی در این صندوق بیمه‌ای، که توسط مجلس شورای اسلامی کلید خورده با هماهنگی آقای «علی شیرکانی» مدیرعامل صندوق، طرح بازنشستگی با ۱۰ سال بیمه‌پردازی و ۷۰ سال سن را از هفته گذشته کلید زده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر اساس طرح مجلس شورای اسلامی هر سال، ۱ سال به سابقه بیمه‌پردازی اضافه و ۱ سال از سن بازنشستگی کاسته می‌شود تا در نهایت افراد با ۱۰ تا ۱۵ سال بیمه‌پردازی و ۶۵ سال سن بازنشسته شوند اما به هر شکل با بازنشسته کردن بیمه‌‌پردازان با ۱۰ سال بیمه‌پردازی و ۷۰ سال سن در قالب بازنشستگی پیش از موعد، حدود ۲ هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگانی که در استان آذربایجان شرقی به صورت پیش از موعد بازنشسته شده‌اند، اضافه می‌شود. 

مدیر آذربایجان شرقی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی بیش از ۱۷ هزار مستمری‌بگیر داریم که حدود ۸ هزار نفر از آنها زودتر از موعد بازنشسته شده‌اند که با احتساب این ۲ هزار نفر به ۱۰ هزار نفر می‌رسند. 

نظری در پاسخ به این پرسش‌ که صندوق بیمه اجتماعی چه تعداد بیمه‌پرداز در استان آذربایجان شرقی دارد و پیش‌بینی شما از اینکه سال آینده چه تعداد به بیمه‌پردازان این استان اضافه می‌شوند؛ چیست، گفت: ۱۹۵ هزار نفر در استان آذربایجان شرقی وجود دارند که حداقل یک بار سابقه بیمه‌پردازی به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر داشته‌اند. اگر سال آینده مشکلات اقتصادی تشدید نشود، ۹ هزار نفر به تعداد بیمه‌‌شدگان این استان اضافه می‌شوند.  

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کشاورزان و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقا سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان‌شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

فتح‌زاده تصریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش‌پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه‌ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه، به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

این مسؤول اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

کد خبر 6093369

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند