Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:13:37 GMT

جنگ ستارگان به پیام‌رسان فیسبوک رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۴۴۶

جنگ ستارگان به پیام‌رسان فیسبوک رسید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از آن که ادامه فیلم پرمخاطب جنگ ستارگان با نام Star Wars: The Rise of Skywalker اکران شود فیسبوک با الهام از این فیلم و قرار گرفتن در مسیر ترند "حالت تاریک" یک تم جدید برای طرفداران سرسخت آن طراحی کرد و در دسترس کاربران قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلما این تم برای کمتر کردن مصرف اینترنت شما طراحی نشده و تنها هدف آن سرگرم کردن مخاطب و بهتر کردن تجربه کاربری او است. البته اگر از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کنید شارژ مصرف شده توسط گوشی شما کمتر خواهد شد، زیرا در این نوع صفحه نمایش برای نشان دادن حالت تاریک از نور مشکی استفاده نمی‌شود؛ در واقع برای این کار LED‌های آن بخش خاموش می‌شوند که این خود به طول عمر بیشتر باتری نسبت به حالتی که از تم سفید و روشن استفاده می‌شود، کمک می‌کند.

قابلیت‌های جدید تم جنگ ستارگان پیامرسان فیسبوک

این تم جدید اموجی‌های جنگ ستارگان را نیز به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کند. البته این همه ماجرا نیست و اگر طرفدار استیکر‌های متحرک و فیلتر‌های واقعیت افزوده هستید باید بگوییم که فیسبوک برای این دو بخش نیز با الهام از فیلم مذکور محتوای جدیدی تولید کرده است.

در ادامه اسکرین‌شات‌هایی از محیط نرم‌افزار قبل و بعد از فعال‌سازی تم جنگ ستارگان را مشاهده می‌کنید:

فیسبوک اعلام کرده است که این تم لیمیتد ادیشن است، اما ما هنوز معنی این حرف او را متوجه نشده‌ایم، زیرا تجربه نشان داده است تم را نمی‌توان به صورت محدود برای افرادی محدود عرضه کرد و اگر هم این کار شدنی باشد اصلا برای کاربران دیگر جذاب نیست. نزدیک‌ترین حدس ما این است که احتمالا این تم برای مدت محدودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر شما هم جزو طرفداران این فیلم هستید و از نرم‌افزار فیسبوک در تلفن همراه خود استفاده می‌کنید برای دسترسی به این تم جدید مطمئن شوید چه در اندروید و چه در iOS از جدیدترین نسخه برنامه استفاده می‌کنید. برای فعال سازی آن کافیست به بخش تنظیمات رفته و از زیرمجمومه تم آن را پیدا کنید. اگر هنوز هم نمی‌توانید این تم را در این بخش ببینید باید چند روز منتظر بمانید تا برای شما نیز ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام رسان فیسبوک جنگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر

مدافع ایرانی السد در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام شش بازی به پایان رسید و در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با چهار گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او یک گل به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

حزباوی در تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر که توسط روزنامه استاد الدوحه انتخاب شد قرار گرفت.

این بازیکن ایرانی که در نخستین فصل حضورش در السد در بیشتر بازی های در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست نمایش خوبی در قهرمانی تیمش از خود نشان دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!