Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:44:12 GMT

کشف ۲۳۵ میلیون ریال چک پول جعلی در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۸۱۵

کشف ۲۳۵ میلیون ریال چک پول جعلی در رضوانشهر

 سرهنگ سید جعفر جوانمردی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه پخش پول جعلی در رضوانشهر، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بازبینی دوربین های مداربسته ، متهم را در حالی که ۲۴ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی به همراه داشت در یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه‌ مأموران در بازرسی از منزل متهم ۴۴۶ قطعه چک پول جعلی به مبلغ ۲۲۳ میلیون ریال کشف کردند، خاطرنشان کرد: این متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی رضوانشهر از شهروندان خواست در هنگام دریافت چک ‌پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفرجمعیت، ۱۲۰ روستا و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها رضوانشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس آگاهی ناجا رضوانشهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس آگاهی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ