Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@01:37:56 GMT

اتهام تخلف شرکت بازرگانی دولتی در ابطال یک مناقصه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۹۴۵

اتهام تخلف شرکت بازرگانی دولتی در ابطال یک مناقصه

مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس گفت: دستگاه‌های نظارتی به موضوع ابطال مناقصه قانونی شرکت بازرگانی دولتی ورود کنند. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان اسراری در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه شرکت حمل و نقل خلیج فارس در مناقصه توزیع خدمات حمل کالا‌های اساسی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت به ظرفیت 10 میلیون تن شرکت و به همراه یک شرکت دیگر، برنده مناقصه شد افزود: درحالیکه منتظر ابلاغ نتیجه بودیم، بدلیل اعتراض یک شرکت کوچک به نتیجه مناقصه، شرکت بازرگانی دولتی ایران در حرکتی عجیب و شائبه برانگیز مناقصه را روز چهارشنبه گذشته ابطال کرد و بلافاصله اسناد مناقصه را در یک روز تعطیل مجددا روی سایت گذاشت و پیگیری‌های ما درباره علت ابطال مناقصه به نتیجه‌ای نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این امر، نشان می‌دهد دولت اراده‌ای جدی برای حمایت از بخش خصوصی ندارد گفت: امیدواریم دستگاه‌های نظارتی ورود کرده و پیگیری کنند تا احقاق حق صورت پذیرد.

اسراری افزود: شرکت ما دو هزار پرسنل و ناوگان اختصاصی و مالکیتی دارد و درحالیکه در 18 ماه گذشته به سختی امور را اداره کردیم تا در چنین مناقصه‌ای برنده شده و بتوانیم کار را روی ریل صحیح بیاندازیم، اما درحالیکه همه روند‌های قانونی مناقصه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی حضور داشتند و پاکت‌های بند جیم بازگشایی و افشای قیمت صورت پذیرفته است، شرکت بازرگانی دولتی این مناقصه را ابطال می‌کند.

وی اضافه کرد: ماموریت ما در سال‌های گذشته حمل و نقل کالا‌های اساسی و کمک به دولت و شرکت بازرگانی دولتی ایران در تهیه و توزیع کالا‌های اساسی در کشور بوده است و بعد از خصوصی سازی، درحالیکه با مشکلات مالی و کارگری متعدد روبرو بوده ایم توانستیم در مناقصات حضوری جدی داشته باشیم، اما این حرکت شائبه برانگیز، نشان داد عزم جدی برای برخورد با تخلفات وجود ندارد و به همین دلیل از دستگاه‌های نظارتی توقع داریم موضوع را بررسی کنند.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,78/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار