Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:51:56 GMT

پیگیر رفع مشکل بازگشت تیم راهیان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۶۹۶۵

پیگیر رفع مشکل بازگشت تیم راهیان هستیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پیگیری برای رفع مشکل بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد.

صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکلات چندسال اخیر تیم راهیان برای بازگشت به لیگ دسته اول، اظهار کرد: اخیر مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم استعلامی از وضعیت و موانع بازگشت این تیم به لیگ دسته اول بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین با مدیرعامل این باشگاه نیز رایزنی‌هایی داریم تا به دنبال راهکار برای رفع مشکلات بازگشت تیمش بپردازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه تاکید کرد: تمام تلاشمان را برای بازگشت تیم راهیان بکار می‌گیریم تا حداقل یک تیم از استان در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه مذاکرات برای انتقال تیم نیروی زمینی به کرمانشاه به کجا رسید، عنوان کرد: درحال حاضر اولویت اصلی ما بازگشت تیم راهیان و مشخص شدن وضعیت این تیم است.

رحیمی در ادامه در خصوص انتقاد باشگاه‌های خصوصی استان حاضر در لیگ ‌های مختلف از عدم حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری از آنها، عنوان کرد: براساس قانون حق کمک به باشگاه‌های خصوصی را نداریم، اما برای حمایت از این باشگاه‌ها تاکنون کمک‌هایی به آنها داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه کمک‌هایی به این تیم‌ها کرده‌ایم، اما متاسفانه مسئولان برخی از این تیم‌ها کم لطفی کرده و در مصاحبه‌ها عنوان می‌کنند که هیچ کمکی دریافت نکرده‌اند که صحت ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه لیگ دسته اول فوتبال ایران اداره ورزش و جوانان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه چیز برای شرکت‌کنندگان در مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز از سراسر کشور در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تبریک روز تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیان کرد: هرساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه، مراسمات یادواره و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی گف: آمادگی لازم برای پذیرای شرکت‌کنندگان در شهرستان وجود دارد. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی که توسط فرماندهی سپاه استان کرمانشاه و شهرستان صورت گرفته، بحمدالله برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه، شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یادواره‌ی شهدای بازی‌دراز را دارد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، توضیح داد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزاری می‌شود و همچنین از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه نیز برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی دخیل در فراهم کردن مقدمات صعود به بازی‌دراز ادامه داد: از سال گذشته سپاه استان و شهرستان کارهایی را آغاز کرده‌اند که امروز همه‌چیز در شهرستان برای برگزاری صعود به بازی‌دراز فراهم است.

بابلی با اشاره این‌که سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امسال هم در خصوص برگزاری نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و از همه مردم عزیز و جامعه بزرگ ایثارگران دعوت می‌کنیم که برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه به شهرستان سرپل‌ذهاب تشریف آورده و در این مراسم سنواتی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است