Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- والنسیا و رئال مادرید از هفته شانزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 1-1 تمام شد. رئال 35 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل در رده دوم جدول قرار گرفت.
به گزارش آریا، دقیقه `6 همکاری خوب بازیکنان رئال مادرید پشت محوطه والنسیا که ضربه زمینی و سرکش والورده با واکنش خوب دومنک دفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید سوار بر بازی بود و فشار می آورد و در دقیقه `12 نوب شوت زنی کروس رسید که ضربه این بازیکن را هم دومنک به زحمت دفع کرد و لحظه ای بعد هم ضربه سر خطرناک بنزما روی ارسال ناچو با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه `35 روی ارسال گایا از سمت چپ، فران تورس از غفلت مدافعان رئال مادرید و خروج اشتباه کورتوا استفاده کرد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با بازی تدافعی شاگردان سلادس با تساوی 0-0 به پایان رسید.
در همان شروع نیمه دوم، فران تورس با فراری تند و تیز خود را در موقعیت تک به تک قرار داد اما کورتوا با خروجی عالی، راه ضربه اش را بست و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه `69 وینیسیوس و بیل به جای رودریگو و ایسکو وارد میدان شدند تا شاید تغییری در نوع بازی تیم زیدان حاصل شود. در دقیقه `78 والنسیا به چیزی که می خواست دست پیدا کرد؛ پاس به بیرون واس از سمت راست محوطه، در حالی به سولر رسید که هیچکس مهارش نکرده بود تا با یک بغل پای محکم، حساب کار را 1-0 کند.
در دقیقه `81 هم یوویچ جای مودریچ را گرفت اما با روند بازی، کار برای رئال مادرید سخت به نظر می رسد. در دقیقه `3+90 یوویچ در شرایط آفساید دروازه والنسیا را باز کرد اما این گل مردود اعلام شد. در دقیقه `5+90 رئال مادرید به شکلی دراماتیک، خاطره دسیما را زنده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند؛ کرنر ارسالی در ثانیه های پایانی، با ضربه سر کورتوای پیش تاخته همراه شد که دومنک ضربه اول را برگشت داد تا در ریباند، بنزما توپ را به زیر طاق دروازه بکوبد. به این ترتیب رئال مادرید با تساوی 1-1 در زمین والنسیا، دست خالی از مستایا نرفت تا تکلیف صدرنشین به ال کلاسیکو کشیده شود.

- فیورنتینا در حالی به مصاف اینتر صدرنشین می رفت که 4 بازی پیاپی را باخته بود و مونتلا در خطر اخراج قرار داشت. میزبان، بازی را مثل دیدارهای گذشته، کاملا بی برنامه آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط ستاره سابق خود یعنی بورخا والرو گل خورد. دو تیم در ادامه از روی ضربات از راه دور، بیشتر شانس خود را امتحان کردند. هندانوویچ یک بار شوت خوب بادلی را به سختی گرفت. در حالی که اینتر بیشتر به فکر ضدحمله بود، کم کم کنترل بازی هم در اختیار گرفت. در اواخر نیمه اول، دراگوفسکی با واکنشی استثنایی، مانع به گل تبدیل شدن ضربه سر لوکاکو شد.
میزبان با شروع نیمه دوم، تلاش کرد به گل مساوی برود اما در یک سوم پایانی به هیچ وجه خطرناک نبود. حملات اینتر به مراتب مهم‌تر بودند. در دقایق 60 تا 63، لوکاکو و مارتینز دو موقعیت خوب را هدر دادند. پولگار در دقیقه 68، مهمترین موقعیت فیورنتینا را با شوتی از راه دور خلق کرد که هندانوویچ توپ را به کرنر فرستاد. چند دقیقه بعد، لوکاکو در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما شوتش را به دراگوفسکی کوبید. در حالی که در لحظات پایانی بازی اینتر تلاش می کرد با فشار به حریف، حتی به این تیم اجازه حمله ندهد؛ فیورنتینا موفق شد در دقیقه 92 ضدحمله بزند. ضدحمله تک نفره فیورنتینا که از روی پاس دالبرت به دست آمد، توسط دوشان ولاهوویچ به نتیجه رسید.
شرح گل‌ها؛
فیورنتینا 0-1 اینتر| بورخا والرو(8): پاس بروزوویچ در داخل محوطه جریمه به بورخا والرو رسید. هافبک باتجربه اسپانیایی به خوبی فضای کوچکی را کنار دروازه فیوره دید و توپ را به گوشه دروازه رساند تا دروازه تیم سابقش را باز کند.
فیورنتینا 1-1 اینتر| دوشان ولاهوویچ(92): ضدحمله تک نفره فیورنتینا که از روی پاس دالبرت به دست آمد، توسط دوشان ولاهوویچ به نتیجه رسید. این بازیکن با استارتی عالی از میانه میدان، اشکرینیار را جا گذاشت و با شوتی فوق العاده، هندانوویچ را تسلیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تساوی دراماتیک رئال مادرید والنسیا اینتر فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد