Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@14:51:44 GMT

معدن به موقوفه‌های زنجان اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۷۰۵۳

معدن به موقوفه‌های زنجان اضافه شد

گروه اجتماعی _ معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد: معدن موقوفه در اراضی ملی روستای «اردهین» شهرستان خدابنده به ثبت رسید که عواید آن به نفع مردم هزینه خواهد شد.

داود قاسملو، ‌معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: اخیرا یک معدن استخراج سنگ تراورتن در روستای موقوفه «اردهین» از توابع شهرستان خدابنده به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این روستا به صورت 6 دانگ موقوفه بوده و در مرز بین خدابنده و همدان قرار دارد، تصریح کرد: کل 2 هزار و 100 هکتار این روستا موقوفه است و قطعا عواید این موقوفه نیز به نفع مردم هزینه خواهد شد.

‌معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه معدن ثبتی در این روستا در حال بهره‌برداری است، ادامه داد: معدن دارای ظرفیت بالایی بوده و ذخیره معدن 20 هزار تن سنگ تراورتن را دارد. برداشت سالانه معدن ثبت شده 2 هزار تن است و 10 سال می‌توان به استخراج از این معدن ادامه داد.

‌معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه موقوفات استان دقیقا بر اساس نیات واقفان هزینه می‌شود، تصریح کرد: بهره‌وری موقوفات دیگر موضوعی است که اوقاف در دستور کار داشته و اقدامات قابل توجهی در این حوزه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای برنامه‌ریزی و مدیریت املاک موقوفه، لازم است اطلاعات دقیق آنها را در داشته باشیم، تصریح کرد: البته در این حوزه سامانه جامع موقوفات کشور چند سالی است که راه‌اندازی شده است و اطلاعات همه موقوفات و رقبات در آن ثبت می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان موقوفه خدابنده وقف عواید موقوفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات

دریافت 55 MB کد خبر 6096205

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی