Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@11:22:40 GMT

سورپرایز وزیر مجوز سازمان هواپیمایی ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۷۲۵۹

سورپرایز وزیر مجوز سازمان هواپیمایی ندارد!

به گزارش مهر، علی عابدزاده درباره فعالیت پهپادها اظهار داشت: اخیرا نظارت بر فعالیت های پهپادی به سازمان هواپیمایی کشوری واگذار شده است.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری وظیفه نظارت و ساماندهی پهپادها -پرنده‌های هدایت پذیر از دور- را بر عهده دارد که در همین راستا سامانه ای در این سازمان راه اندازی شده و متقاضیان می بایست با مراجعه به این سامانه، درخواست مجوز فعالیت بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: سامانه مذکور در اختیار مردم است تا کارهایی که نیاز دارند را در آن ثبت کنند.

وی ادامه داد: هر فرد حقیقی یا حقوقی می تواند درخواست خود را در آن ثبت کرده و فعالیت پهپادی داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که آیا تا کنون شرکت پست برای فعالیت پست پهپادی در این سیستم درخواست داده، گفت: با توجه به اینکه سامانه صدور مجوز فعالیت پهپادی به تازگی راه اندازی شده، تا کنون درخواستی از سوی شرکت پست برای اخذ مجوز «پست پهپادی» نداشته ایم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان