Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، نیروهای ضد شورش لبنان با تعقیب معترضانی که برای دومین شب پیاپی در منطقه ای نزدیک به پارلمان لبنان دست به تجمع اعتراضی زده بودند، به سوی آنان گاز اشک آور شلیک کردند که در پی آن، دهها تن زخمی شدند.

این درگیریهای خشونت بار در حالی صورت می گیرد که معترضان به رغم سرکوب شدید نیروهای ضد شورش در شب گذشته (شنبه شب) و زخمی شدن چندین نفر بار دیگر به خیابانها بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درگیرها خشونت آمیزترین ناآرامی ها در پایتخت لبنان از زمان شروع اعتراضات در این کشور (هفدهم اکتبر) است؛ اعتراضاتی که «سعد حریری» را وادار کرد از مقام نخست وزیری لبنان استعفا دهد.

سازمان دفاع مدنی لبنان اعلام کرد که تاکنون ۴۶ نفر مجروح را تحت مداوا قرار داده و ۱۴ تن دیگر را به بیمارستان منتقل کرده است.

بنابر گزارشها، این درگیریها در ساعات پایانی یکشنبه شب در یک منطقه تجاری در بیروت به اوج خود رسید و نیروهای ارتش برخی خیابانها را مسدود کردند.

به گفته نیروهای امنیت داخلی لبنان، شلیک گاز اشک آور در واکنش به پرتاب سنگ و وسایل محترقه از سوی معترضان که به زخمی شدن چندین مأمور انجامید، صورت گرفته است. نیروهای امنیت داخلی لبنان در یک پیام توئیتری از مردم خواستند تا خیابانها را ترک کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود