Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از پارسال تا کنون یکهزار و ۳۸۰ میلیارد ریال از بدهی دستگاه‌های اجرایی استان از طریق اسناد خزانه تسویه شد.

او افزود: امسال برای تسویه و تهاتر بدهی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی از ظرفیت اسناد خزانه بهره‌گیری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار پور اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری هم اکنون ۲۰۰ میلیارد ریال به کارمندان دولت در ازای پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بدهکار هستند.

او ادامه داد: در این راستا افراد بازنشسته‌ای که به بانک‌های عامل و یا دستگاه‌های اجرایی بدهی دارند می‌توانند از طریق جذب اسناد خزانه، طلب خود را وصول و بدهی شان را پرداخت کنند.

شهریارپور گفت: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اقدام لازم برای ثبت بدهی‌های خود تا پایان پارسال در سامانه سماد را انجام دهند.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی باید میزان بدهی و دیون خود را برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کنند.

شهریارپور اضافه کرد: امکان پرداخت بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق منابع دولتی محدود وجود ندارد، به همین منظور ضرورت دارد که از ظرفیت مطلوب اسناد خزانه برای تهاتر بدهی‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مدیریت و برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری