Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات ۲۰۲۰ قهرمانی جهان با ترکیبی متفاوت از رویداهای اخیر حضور خواهد داشت.

به همین منظور برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در دستور کار فدراسیون قرار گرفت تا ترکیب چهار نفره تیم اعزامی به مسابقات مشخص شود. مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور ۱۶ بازیکن برگزار شد که نتیجه آن صعود میعاد لطفی، امیررضا عباسی، آریا امیری و حمید شمس به مرحله نهایی انتخابی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از رقابت ها از فردا سه شنبه با حضور ۱۲ بازیکن آغاز شده و تا ۲۹ آذرماه در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده ادامه خواهد داشت.

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیر حسینی هدایی، امین احمدیان، افشین نوروزی، حمیدرضا طاهرخانی، آرمان حاجی ئی و آروین روئین تن در کنار میعاد لطفی، امیررضا عباسی، آریا امیری و حمید شمس (چهار بازیکن صعود کرده از مرحله مقدماتی) ۱۲ پینگ‌پنگ‌بازی هستند که برگزارکننده مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی خواهند بود.

مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی در دو دور برگزار می شود. در پایان دور نخست نفرات اول و دوم در ترکیب تیم ملی قرار می گیرند. دور دوم هم بدون حضور این دو بازیکن و همچنین نفرات نهم تا دوازدهم دور نخست برگزار می شود. رقابت میان ۶ بازیکن حاضر در این دور، نفرات سوم و چهار تیم ملی را مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۳ تا ۱۰ فروردین ماه سال آینده به میزبانی بوسان کره جنوبی برگزار می شود. این رقابت ها در هر بخش تیمی برگزار می شود و ایران در هر در بخش مردان و بانوان حضور خواهد داشت.

کد خبر 4798429 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات انتخابی تیم ملی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مارک ویلموتس لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال تراکتور گابریل کالدرون فوتسال تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رقابت های تور جهانی تنیس با معرفی نفرات برتر و درخشش تنیسور آذربایجان غربی به پایان رسید.                    

  در رقابت های تور جهانی تنیس جوانان که در ساری برگزار شد، فینالیست های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمالنی به مصاف یکدیگر رفتند و در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۶-۱) سام پازوکی را برد و قهرمان شد. 

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در ساری برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا