Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک استقلال امیدوار است استراماچونی بار دیگر به این تیم بازگردد.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند هافبک استقلال توانست در ترکیب استقلال به میدان برود و گل اول تیمش را در مقابل شاهین بوشهر به ثمر برساند او که از این اتفاق خوشحال بود در این باره مدعی شد تمام تلاشش را می‌کند که بتواند همین روند را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد بسیار خوبی را مقابل شاهین شهرداری بوشهر کسب کردید؟

خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت و حساس یک امتیاز با ارزش را کسب کنیم این امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد زیرا که در روزی که باز هم سرمربی بالای سرما نبود به این سه امتیاز دست پیدا کردیم.

توانستید در این بازی گلزنی کنید؟

خدا را شکر می‌کنم که پایم دوباره برای گلزنی باز شد این گل خیلی به من کمک می‌کند که در ادامه شرایطم بهتر شود جا دارد که همبازیانم تشکر کنم که زمینه گلزنی مرا فراهم کردند.

در مورد نبودن سرمربی روی نیمکت چه نظری دارید؟

واقعا خود ما هم تعجب کرده‌ایم یک روز می‌گویند استراماچونی می‌آید یک روز می‌گویند منتفی شد امیدوارم هر چه زودتر شرایطی فراهم شود که دوباره استراماچونی به استقلال باز گردد ما بازیکنان به ایشان خیلی عادت کرده‌ بودیم امیدواریم که ایشان دوباره سرمربی تیم شود.

این روزها تیم شما علاوه بر سرمربی مدیرعامل هم ندارد؟

واقعا شرایط مناسب نیست. الان نمی‌دانیم در باشگاه با چه کسی باید صحبت کنیم. امیدوارم که هر چه زودتر شرایط فراهم شود استقلال در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری به آرامش نیاز دارد.

یک نیم فصل برای استقلال تمام شد از عملکرد تیم راضی بودید؟

به هر حال با توجه به اتفاقاتی که برای تیم افتاد نتایج ما خوب بوده است ما در خیلی از بازی‌ها در آخرین دقایق گل خوردیم و در خیلی از بازی‌ها هم به دلیل اشتباهات داوری موفق به کسب پیروزی نشدیم در این بین داریوش شجاعیان، محسن کریمی را اضافه کنید که به دلیل آسب دیدگی نتوانستند ما را همراهی کنند. فکر می‌کنم نتایج ما نیم فصل اول بد نبود.

سپاهان خواستار به تعویق افتادن بازی جام حذفی شده است؟

در این باره باید کادر فنی پاسخ بدهد ما هم خواستار چنین درخواستی هستیم یا خیر. ما تابع کادر فنی هستیم اگر آنها بخواهند بازی می‌کنیم و گرنه در غیر این صورت تابع تصمیمات هستیم.

لینک کوتاه: asriran.com/002x61

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، عظیمی در لحظاتی که تیم ازبکستان به دلیل اخراج مشرب عادلوف سراپا دفاع شده بود و توپ‌های ایران به گل نمی‌نشست و حتی ضربه دیدنی مهدی کریمی را هم تیر دروازه به زمین برگرداند، روی پاس دیدنی سالار آقاپور بدون معطلی دروازه حریف را گشود تا ایران از ازبکستان پیش بیفتد.

این سومین گل آسیایی بهروز عظیمی بود که به واسطه دوندگی، مشارکت در کار دفاعی و پرس از جلو، وحید شمسایی به او اعتماد ویژه‌ای دارد. البته عظیمی به خاطر سبک بازی درگیرانه در این بازی روی یک تکل، کارت زرد دریافت کرد ولی به دلیل اینکه کارت‌های مرحله مقدماتی اعمال نمی‌شوند، از حضور در فینال محروم نیست.

نکته عجیب در مورد این بازیکن جوان عادت او در زدن توپ به تیرک دروازه است. عظیمی در پنجمین بازی متوالی برای پنجمین بار به تیر زد تا یک رکورد به نام خودش ثبت کند! بازیکن جوان و انرژیک تیم ملی که رفته رفته باتجربه‌تر عمل می‌کند یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه رسانه‌ها و حاضران در مسابقات قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟