Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:13:52 GMT

تراکتور به‌دنبال جذب اسماعیلی‌فر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۲۶۳

تراکتور به‌دنبال جذب اسماعیلی‌فر

باشگاه تراکتور به‌دنبال جذب مدافع - هافبک تیم ذوب‌آهن در نقل و انتقالات نیم فصل است. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتور که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتوانست نتایج چندان خوبی را به‌دست بیاورد، در نقل و انتقالات زمستانی تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا کادر فنی تیم تراکتور برخی از بازیکنان را به مدیران این باشگاه معرفی کرده‌اند که یکی از این نفرات دانیال اسماعیلی‌فر است.

از فسخ قرارداد دنیزلی تا شکایت از استوکس و اروین؛ آخرین وضعیت حقوقی باشگاه تراکتورآخرین وضعیت «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» در تراکتورتبریز| بازیکنان تراکتور حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشدند

اسماعیلی‌فر در دو فصل گذشته به عنوان بازیکن سرباز در تراکتور توپ می‌زد و با پایان خدمت سربازی‌اش بار دیگر به ذوب‌آهن بازگشت. این بازیکن در بازگشت دوباره‌اش به ذوب‌آهن نتوانست عملکرد خوب خود را تکرار کند و به همین خاطر حالا درصدد جدایی از جمع شاگردان علیرضا منصوریان برآمده است.

در این راستا دانیال اسماعیلی‌فر به یکی از گزینه‌های باشگاه تراکتور برای تقویت این تیم تبدیل شده است. او البته تا پایان فصل با ذوب‌آهن قرارداد دارد و همین موضوع می‌تواند سنگ بزرگی بر سر انتقال این بازیکن به تراکتور باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه تراکتور موفق به گرفتن رضایت‌نامه دانیال اسماعیلی‌فر از ذوب‌آهن می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند

تنش بین سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد!

طرفداری | میر صالحیان استوری جدیدی را منتشر کرد.

تنش ها بین دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس خارج از زمین مسابقه به حداکثر رسیده است و در جدیدترین مورد، سپاهانی ها کنایه ای را به پرسپولیسی ها زدند. میر صالحیان به عنوان مدیر روابط عمومی سپاهان با اشاره به ماجراهای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند، استوری زیر را به اشتراک گذاشت:

استوری میر صالحیان

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!