Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ۳۸ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۷ درصدی همراه بوده است.

عبدالله گیتی منش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج یکی از مسئولیت های مهم پخش منطقه کردستان می باشد که باتوجه به محدودیت های عرضه گاز طبیعی در فصول سرد سال تامین سوخت مایع نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان تامین کننده برق استان فوق العاده حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت اعمال شده در تامین گاز طبیعی مورد نیاز نیروگاه در سال جاری به میزان مصرف و موجودی سوخت مایع نیروگاه اشاره و عنوان کرد: باتوجه به روند افزایشی مصرف

سوخت مایع نیروگاه، تمام تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تامین مطلوب و

به موقع سوخت مورد نیاز نیروگاه سنندج می باشد.

گیتی منش با اشاره به ارسال روزانه ۵/۱ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز به نیروگاه و تردد روزانه ۵۱

دستگاه نفتکش جهت حمل این میزان فرآورده خواستار تخلیه به موقع نفتکش ها جهت افزایش کارایی

بخش حمل و نقل منطقه و انجام آزمایشات میدانی کیفیت سوخت از طریق اپراتورهای نیروگاه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروگاه سیکل ترکیبی استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مهدی حاجیان گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون و همچنین محل‌های دپو، ۶۰ هزار و ۲۶۳ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی‌های تکمیلی به مراجع قضائی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج