Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:11:40 GMT

هوای کردستان برفی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۴۶۰

هوای کردستان برفی می شود

ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی استان کردستان، گفت: از بعد از ظهر امروز تا اواخر وقت فردا سه شنبه همراه با افزایش ناپایداری، استان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار می گیرد.

خبات قمری امروز(۲۵آذر) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز علاوه بر مه و کاهش دید در مناطق مرتفع، برای نواحی غربی و جنوبی استان احتمال بارش پراکنده و خفیف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بعد از ظهر امروز دوشنبه تا اواخر وقت فردا سه شنبه همراه با افزایش ناپایداری، استان در دامنه فعالیت سامانه بارشی قرار می گیرد.

کارشناس هواشناسی استان کردستان، بیان کرد: در این مدت بارش باران و برف، در ارتفاعات و نیمه شمالی بارش برف، وزش باد، در گردنه ها کولاک برف، کاهش دما و در اکثر نقاط استان در برخی ساعات مه و کاهش دید پیشبینی می شود.

قمری عنوان کرد: میزان بارش ها در نواحی جنوبی و شرقی استان (قروه، دهگلان، کامیاران،اورامانات، جنوب سنندج و بیجار) بیشتر برآورد شده است. همچنین با توجه به بارش برف در ارتفاعات و گردنه های استان مشکلات تردد شهری و برون شهری دور از انتظار نیست. 

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آن از صبح چهارشنبه تا پایان هفته هوای استان پایدار خواهد بود و کاهش محسوس دمای شبانه و صبحگاهی (۴ تا ۸ درجه) را در این مدت پیش بینی می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامانه بارشی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در تهران نفس بکشید

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۱ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم