Web Analytics Made Easy - Statcounter

شطرنج بازان ایرانی در دور سوم رقابت های آزاد اسپانیا موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، دو نماینده ایران در مسابقات آزاد اسپانیا به نام سان‌وی سیتخس(SUNWAY SITGES) شرکت کرده و موفق شدند در دور سوم مقابل حریفان به پیروزی برسند.

پرهام مقصودلو شطرنج باز ایرانی با ریتینگ ۲۶۹۰ در این رقابت ها شرکت کرده و در دور سوم موفق شد حریفش با ریتینگ ۲۲۷۶ را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شطرنج‌باز در دور اول توانست به پیروزی برسد اما در دور دوم مقابل حریفی با ریتینگ ۲۴۴۷ تن به شکست داد.

دیگر نماینده ایران محمد امین طباطبایی با ریتینگ ۲۶۳۵ در این رقابت ها حضور دارد و او هم در دور سوم موفق به شکست حریفی با ریتینگ ۲۵۰۶ شد. محمد امین طباطبایی در این رقابت شکستی را تجربه نکرده و با سه پیروزی موفق شده است سه امتیاز را کسب کند.

مقصودلو با ۲ امتیاز تا پایان دور سوم در رده ۷۲ این رقابتها قرار دارد.

شطرنج‌بازان در مسابقات آزاد اسپانیا در ۱۰ دور با هم به رقابت می پردازند. این مسابقات از ۱۳ دسامبر ( ۲۲ آذر ماه) تا ۲۲ دسامبر (۱دی) در اسپانیا پیگیری می شود. جوایز این مسابقات حدود ۲۵ هزار یورو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي شطرنج پرهام مقصودلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی