Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم رایو وایکانو و آلباسته به دلیل توهین به زوزولیا لغو شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، دیدار رایووایکانو و آلباسته در دسته دو لالیگا که در ورزشگاه وایه‌کاس برگزار شد به خاطر توهین هواداران به رومن زوزولیا لغو شد.

خوسه لوییس لوپس توکا (داور بازی) با شنیدن شعارهای "زوزولیا تو نازی... هستی" تصمیم گرفت بازی را برای دقایقی متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوبار از بلندگوی ورزشگاه اعلام شد در صورت ادامه پیدان کردن توهین‌ها دیدار لغو می‌شود.

در نهایت زمانی که نیمه نخست، بدون گل به پایان رسید بازیکنان آلباسته به نشانه حمایت از هم‌تیمی خود به میدان بازنگشتند.

باید یاد آوری کرد که پیش از بازی، پاکو خمس (سرمربی رایو وایکانو) درخواست کرد به بازیکن اوکراینی - که به خانه‌اش برمی‌گردد - احترام گذاشته شود.

هواداران رایو وایکانو در جایگاه تماشاگران با سر دادن شعارهایی همچون "زوزولیا شوخی بود، زوزولیا شوخی بود" منتظر بودند تا بیبند بازی در نهایت از سر گرفته می‌شود یا لغو می‌شود. در نهایت از بلندگوهای ورزشگاه اعلام شد که بازی ادامه پیدا نمی‌کند.

زوزولیا پیش از این به صورت قرضی برای رایو وایکانو بازی می‌کرد اما هواداران او را نپذیرفتند چون دوست نداشتند چنین بازیکنی در تیمشان حضور داشته باشد. حواشی در رابطه با زوزولیا زمانی آغاز شد که عکسی از این بازیکن در حمایت از ارتش اوکراین علیه حامیان روسیه در جنگ در دنباس (مداخله نظامی روسیه در اوکراین) منتشر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود