Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون ۶ هزار انبار استان بوشهر در حوزه صنعت، معدن و تجارت از طریق وب سرویس و یا خود اظهاری در سامانه جامع انبارها ثبت اطلاعات شده‌است.

وی بیان کرد: از این شمار ۷۵۰ واحد در سامانه جامع انبارها به تایید نهایی رسیده و مابقی نیز در حال بررسی و اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: فعالان تجاری بر حسب مورد باید برای انجام همه فعالیت‌های تجاری کالاهای مشمول در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام و با ورود به سامانه شناسه کالا نسبت به ثبت آن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ثبت اطلاعات مکان‌های نگهداری کالا، تولید، واردات و صادرات، موجودی اولیه، ورود و خروج و خرید و فروش کالا  باید توسط فعالان تجاری انجام شود.

حسینی ادامه داد: برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز به منظور شفاف و روان‌سازی نظام توزیع، طرح رصد کالا در زنجیره تجاری استان بوشهر از طریق سامانه جامع انبارها به صورت جدی و مستمر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دست اجرا است.

وی بیان کرد: زنجیره تجاری شامل مراحل ورود، انتقال و خروج کالا است که اجرای این دستورالعمل برای همه اعضای زنجیره تامین کالاهای مشمول، فعالان تجاری اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان، صادرکنندگان، شرکت‌های پخش، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان الزامی است.

حسینی افزود: طرح رصد کالا در زنجیره تجاری با اهداف فراهم کردن امکان رصد و کنترل موجودی کالاهای اساسی و نظارت سیستمی برای تسهیل جلوگیری از گران‌فروشی، احتکار و قاچاق کالا و بهبود، تسهیل و شفاف‌سازی فعالیت عاملان تجاری و فراهم شدن امکان اعتبارسنجی و رتبه‌بندی عادلانه فعالان این حوزه در این استان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر صنعت سید حسین حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر صنعت سید حسین حسینی بوشهر صنعت سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J۶-۴۶۰ را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. - اخبار بازار -

برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است.
حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:
• پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:
سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.
• می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.
عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.
• برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.
برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.
ضمن اینکه:
• در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.
• معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران