Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا مشایخی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میانه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که با تامین امنیت و ارائه خدمات بهینه تا برگشت وضعیت زندگی مردم مناطق زلزله‌زده به روال عادی، در کنار مردم هستیم، بر لزوم استمرار کنترل نظم و امنیت در مناطق زلزله‌زده تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: در مناطق روستایی بنا بر نیازها  ارزیابی‌های دقیق جهت تکمیل امکانات و رفع نواقص جزئی در اتاقک‌ها و محل نگهداری احشام انجام شده است.

مشایخی در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مربوطه باید با هماهنگی ستاد مدیریت بحران برنامه‌های تنظیمی خود را انجام دهند از ادارات خدمات رسان خواست تا از هر گونه قطعی انشعابات جلوگیری کرده و ایمنی لازم در محل‌های اسکان موقت مردم و احشام را فراهم کنند.

وی اعزام تیم‌های پزشکی و کارشناسان سلامت‌روان به صورت دوره‌ای برای معاینات بالینی و سلامت روان افراد را ضروری خواند و افزود: اقدامات لازم از سوی کارشناسان سلامت روان بومی بنا بر آشنایی آنها با نیاز افراد منطقه جلوی هرگونه سوء استفاده را خواهد گرفت.

مشایخی تامین حمام و سرویس‌های بهداشتی را از مهمترین نیازهای مناطق زلزله زده عنوان کرد و افزود: با کمک خیرین بر تامین این نیازها تلاش داریم که با پیش‌بینی‌های لازم در حال تامین است.

فرماندار ویژه میانه هماهنگی و وحدت رویه در انجام تمامی اقدامات و توزیع کمک‌های مردمی و خیرین با محوریت ستاد بحران شهرستان برای توزیع عادلانه و مناسب در مناطق زلزله‌زده را خواستار شد.

زلزله ۱۷ آبان آذربایجان شرقی به مرکزیت ترک میانه موجب جان باختن ۵ نفر و آسیب ۵ هزار واحد مسکونی در شهرستان‌های میانه و سراب شد و در حال حاضر در حدود ۱۲ هزار نفر در وضعیت اسکان موقت زندگی می‌کنند.

زمستان سخت در انتظار زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی کمک بلاعوض ۴۶ میلیارد ریالی دولت به زلزله‌زده‌های میانه کد خبر 470495 برچسب‌ها زلزله استان آذربایجان شرقی مدیریت بحران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله استان آذربایجان شرقی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند

تین نیوز

 فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان آذربایجان شرقی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این استان را افتتاح خواهد کرد.

طی این سفر ۸۴۰۴ واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح و عملیات اجرائی ۱۰۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز آغاز خواهد شد.

 افتتاح پارک ۳/۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی، بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی است.

شایان ذکر است در این سفر پروژه های مرتبط در برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی با حضور معاونان وزیر به بهره برداری رسیده و یا آغاز عملیات اجرایی آن ها اعلام خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند