Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال انتشار اخباری مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی از سوی سازمانها و نهادهای حمایتی اعلام کرد: مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود و قرار نیست هیچ سازمان، موسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: به دنبال انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی از سوی سازمان‌ها و نهادهای حمایتی، به اطلاع می رساند همانگونه که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده، مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوارها واریز می شود و قرار نیست هیچ سازمان، موسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولان قرار دهد.

این اطلاعیه همچنین با تاکید بر اینکه در اخبار منتشره از سوی ستاد شناسایی به طور شفاف این موضوع اطلاع رسانی شده است، باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع، از رسانه‌ها خواسته در درج اخباری از این دست نهایت دقت و توجه لازم را به عمل آورند.

لینک کوتاه: asriran.com/002x6J

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمایت معیشتی بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند