Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه ۲۲ ویژه برنامه داوطلبان طی بازه زمانی ۲۱ آبان لغایت بیستم آذرماه در هلال احمر استان سمنان اجراشده است، ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه صورت گرفته تجلیل از ۸۵ داوطلب به مناسب روز جهانی داوطلبان در تاریخ ۱۴ آبان ماه بود که به صورت استانی در سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طی بازه زمانی مذکور خیران نیز به کمک هلال احمر شتافتند، افزود: مراسم تقدیر از تقی مولایی اهداءکننده دو هزار و ۱۳۷ مترمربع زمین به ارزش تقریبی هفت میلیارد و چهارصد و هفتادودو میلیون ریال توسط اداره کل املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر برگزار شد.

اجرای ۳ کاروان سلامت در استان سمنان

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه با مشارکت خیران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر گرمسار، انار، سیب، بادمجان، کاهو در بین نیازمندان توزیع شد، ابراز داشت: توزیع سبد غذایی و بهداشتی، شیر خشک، گوشت قرمز، مرغ، لوازم‌خانگی، پوشاک، اسباب‌بازی، نان محلی و لواش، پخت غذای گرم نذری، دارو، یک دست مبل و میز غذاخوری، برنج، سه گوسفند قربانی، دو گوسفند عقیقه، ظروف آشپزخانه، لحاف و تشک، قربانی شش خروس در بین نیازمندان و مددجویان در سطح استان نیز صورت گرفت.

احسانی بابیان اینکه اهدای خون در شعب مهدی‌شهر، آرادان، شاهرود، سمنان و دامغان توسط داوطلبان صورت گرفت، تصریح کرد: حضور سه نفر از اعضای اصلی خانه هلال مددکاران در همایش مددکاران داوطلب، ارائه خدمات به نیازمندان تجهیزات پزشکی در بانک امانات شعب جمعیت، برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای ۱۴ طرح نیابت و دلجویی از بیماران، خانواده‌های سالمندان و شهدا در سطح استان از جمله اقدامات صورت گرفته طی یک‌ماهه اخیر است.

وی از اجرای سه کاروان سلامت در شهرستان‌های دامغان و مهدی‌شهر، با مشارکت ۱۲ داوطلب و بهره مندی ۲۸۵ نفر از این خدمات خبر داد و افزود: دو برنامه کار داوطلبی در شهرستان آرادان با مشارکت ۱۴ داوطلب و بهره مندی ۲۴۰ نفر نیز صورت گرفته است.

حمایت ۸۶ خانواده 

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه پنج پروژه داوطلبی به ارزش یک میلیارد ریال با بهره مندی ۱۱ هزار و ۶۰۰ نیازمند و مشارکت ۵۱ نفر داوطلب صورت گرفته است، ابراز داشت: طی این بازه یک‌ماهه خدمات حمایتی به ۸۶ خانواده نیازمند نیز انجام‌شده است.

احسانی از ویزیت رایگان سرای سالمند مادر شهرستان شاهرود با حضور ۱۰ داوطلب و دو پرسنل با بهره مندی ۴۶ نفر خبر داد و تصریح کرد: اجرای برنامه ویزیت رایگان در شهرستان مهدی‌شهر نیز با بهره مندی ۸۵ نفر، در تاریخ ۲۹ آبان ماه انجام‌شده است.

وی افزود: شرکت داوطلبان و اعضا شاهرود در همایش روز جهانی حمایت از بیماران کلیوی، برپایی غرفه تجهیزات پزشکی امانی در جشنواره اقوام و عشایر شهرستان گرمسار، اهدای کتاب به کتابخانه شهید مطهری شهرستان گرمسار و غیره از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در معاونت داوطلبان هلال احمر استان سمنان را شامل می‌شود.

کد خبر 4799009

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان سازمان داوطلبان هلال احمر سمنان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌اله هاشمی گفت: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب‌بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: به سرعت یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جستجوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جستجو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جستجوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جستجو نیز صبح روز یکشنبه مجدداً آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: جستجو توسط تیم‌های عملیاتی متشکل از ۱۰ نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم‌های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جستجو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جستجوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی تاکید کرد: امروز / پنجشنبه/۲ تیم امدادی دیگر با ۱۰ نیرو، یک تیم آنست (با یک قلاده سگ زنده یاب) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.

وی افزود: جسد این مرد امروز توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت‌ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6088748

دیگر خبرها

  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود