Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:01:38 GMT

پردیس بزرگ فرهنگی در کاشان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۹۶۵۰

پردیس بزرگ فرهنگی در کاشان احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ابریشمی راد پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتقای فرهنگ و هنر باعث ارتقای جامعه شهری می شود، اظهار داشت: روح هر شهر مربوط به فعالیت های اجتماعی آن است که در بستر جامعه جریان پیدا می کند.

وی افزایش تعاملات اجتماعی کارآمد و مناسبات جامعه محور را از جمله ارکان افزایش نشاط اجتماعی در شهر دانست و ابراز داشت: از آنجا که فرهنگ و هنر از جمله ابزارهای افزایش تعاملات اجتماعی است باید برای ارتقای این دو مولفه در جامعه شهری تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کاشان از احداث پردیس فرهنگی کاشان به عنوان بزرگترین بنای این حوزه در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع در یکی از مناطق کم برخوردار کاشان احداث می شود.

افزایش فضای کالبدی فرهنگی هنری در مناطق کمتر برخوردار کاشان

وی با اشاره به احداث این پردیس بیان داشت: یکی از سیاست های شهرداری کاشان افزایش فضای کالبدی فرهنگی و هنری شهر در مناطق کمتر برخوردار کاشان است که علاوه بر پردیس فرهنگی کاشان اماکن فرهنگی هنری دیگری نیز در مناطق کمتر برخوردار ساخته و یا در حال ساخت است.

ابریشمی همچنین با اشاره به عملیات اجرایی سالن ۶۰۰ نفره جنب این پردیس اذعان داشت: با توجه به نوسان شدید قیمت ها برای تکمیل این پروژه تا حدود چهار برابر پیش بینی ها اعتبار لازم است.

افتتاح و بهره برداری سالن نمایش سپهر در کاشان

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری پلاتوی سپهر فرهنگسرای مهر خبر داد و افزود: این سالن نمایش با جدیدترین استانداردها همزمان با آغاز پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

اجرای عمرانی پل رودخانه سوک چم در کاشان آغاز شد

شهردار کاشان در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه اجرای پل رودخانه سوک چم کاشان آغاز شده است، بیان داشت: احداث این پل با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی اظهار داشت: اجرای این پل بتنی با دهانه ۱۰متری همسطح با طول ۶۰ متر و ارتفاع سه متر صورت گرفته است.

ابریشمی راد هدف از اجرای این پروژه را ارتقای سطح ایمنی و رفع خطر هنگام سیلاب دانست و ابراز داشت: این پل در بلوار قطب راوندی جنب دانشگاه مهد علم توسط معاونت عمران شهرداری کاشان احداث می شود.

تلاش شهرداری کاشان برای بهسازی معابر در بافت تاریخی و قدیمی کاشان

شهردار کاشان با اشاره به تلاش این نهاد برای بهسازی معابر کاشان به خصوص در بافت تاریخی و قدیمی کاشان تصریح کرد: به این منظور بلوار نماز کاشان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی می شود.

وی با بیان اینکه برای بهسازی این بلوار چهار هزار متر مکعب خاکبرداری و مخلوط ریزی شده است، اذعان داشت: بهسازی این بلوار شامل شش هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری و همچنین بهسازی فضای سبز آن است.

کد خبر 4799060

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کاشان نشاط اجتماعی بافت تاریخی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان

آفتاب‌‌نیوز :

در سال ۱۴۰۱ وسعت لندفیل سراوان پس از ۴۰ سال دفن زباله به ۱۸ هکتار رسیده بود .

زباله ها دره ای به عمق ۱۰۰ متر را پُر و تبدیل به تپه کرده بودند، اما امروز ۱۴ هکتار از این لندفیل بهسازی شده است. 

 

 

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان