Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:04:52 GMT

راه هاي رسيدن به الگوي اسلامي پيشرفت بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۵۲۰

راه هاي رسيدن به الگوي اسلامي پيشرفت بررسی می شود

راه هاي رسيدن خانواده به الگوي اسلامي پيشرفت و خانواده پیشرفته بررسی می شود.

«روح الله اسماعیلی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهداف برنامه رادیویی پیشرفت گفت: این برنامه از برنامه‌هایی است که به منظور بررسی چرایی، چیستی و چگونگی مسئله الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تعریف شده است.

 

تهیه کننده برنامه پیشرفت ادامه داد: این برنامه بر اساس مفاهیم نقشه راه تولید آن طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد:این برنامه که سه شنبه ها روی آنتن می رود قرار است این هفته در ادامه مباحث پيشين به بررسي ويژگي هاي خانواده پيشرفته بپردازد.

 

اسماعیلی یادآور شد: قرار است در این برنامه حجت الاسلام قاسم ابراهيمي پور راه هاي رسيدن خانواده به الگوي اسلامي پيشرفت را از منظر فردي و اجتماعي تبیین کند.

 

تهیه کننده برنامه پیشرفت تصریح کرد: این برنامه به همت گروه فقه و اندیشه و  اجرای سید مرتضی موسوی نژاد، روی آنتن رادیو معارف می رود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد استان بوشهر طرح ملی فهما شیراز اردبیل قرآن کریم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پیشرفت خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور گفت: پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر در وزارت نیرو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جریان بازدید از تصفیه خانه در حال احداث شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان، اظهار کرد: در نشست های هفتگی وزیر نیرو، پیشرفت فیزیکی این تصفیه خانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این طرح از اهمیت ویژه‌ای برای مجموعه وزارتخانه و دولت برخوردار است.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این طرح از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و در ۲ سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این طرح سرعت گرفته و تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز آن را تخصیص دهیم.

بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه بشاگرد از طریق مولدسازی تامین خواهد شد

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این طرح نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار هرمزگان انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری ها این مهم به سرانجام برسد.

در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری آب شرب یک شهر و ۹ روستا تامین می‌شود

عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد و گفت: ارزش فعلی این پروژه چهار هزار میلیار ریال است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می شود.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان کم‌تر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود که با چالش‌های مختلف در حوزه‌های زیرساختی از جمله آب روبرو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»