Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی به ضرورت و اهمیت بازی های تیم ملی تاکید کرد.

طرفداری- بعد از اعلام جدیدترین لیست تیم ملی امید، شایعاتی مبنی بر عدم همکاری باشگاه ها با تیم استیلی به گوش می خورد. حالا، حسین کلانی به اهمیت اردوهای تیم ملی امید و ضرورت همکاری باشگاه ها تاکید کرد و خواستار همکاری باشگاه ها شد.

به گزارش تسینم، درباره شرایط تیم امید برای صعود به المپیک 2020 و عدم همکاری برخی باشگاه‌های گفت:

سال‌ها از آخرین صعود فوتبال ایران به بازی‌های المپیک می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم امید فرصت کوتاهی برای آماده‌سازی دارد که به نظر من باز هم کافی نیست و در همین شرایط شنیده می‌شود بعضی از باشگاه‌ها با برگزاری اردوی این تیم و یا حضور بازیکنان‌شان مخالفت می‌کنند. این‌گونه رفتارها چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران اظهار داشت:

زمانی هدف از برگزاری بازی‌های باشگاهی تقویت تیم‌های ملی بود. حالا درست است که فوتبال باشگاهی جایگاه خودش را پیدا کرده و جذابیت‌های زیادی برای تماشاگران دارد، اما به این معنی نیست که می‌توانیم فوتبال ملی را قربانی بازی‌های داخلی کنیم؟ شاید فراموش می‌کنیم وقتی یک تیم پیراهن کشور را می‌پوشد و به میدان می‌رود نماینده یک ملت است و برای سربلندی 80 میلیون ایرانی تلاش می‌کند. چطور ممکن است به سرنوشت چنین تیمی بی‌توجه باشیم؟ در هیچ کجای دنیا بازی‌های باشگاهی به مسابقات ملی ترجیح داده نمی‌شود. همین حالا در آسیا کدام تیم و کشور اردوی آماده‌سازی خودش را آغاز نکرده یا کدام باشگاه بازیکنش را در اختیار تیم ملی قرار نداده است؟

کلانی اضافه کرد:

همین بازیکنان امروز تیم امید چطور به باشگاه‌ها معرفی شدند؟ یک سال پیش خیلی از این نفرات ناشناخته بودند و در ترکیب تیم‌های‌شان بازی نمی‌کردند، اما تیم امید با اردوها و بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی نفرات خودش را پخته و آبدیده کرده است، به طوری که حالا در باشگاه‌ها به‌عنوان مهره‌های تأثیرگذار می‌درخشند. باشگاه‌ها براساس همین عملکرد بازیکنان تیم‌های ملی را به خدمت می‌گیرند و حالا که نوبت حمایت از تیم امید می‌رسد همه چیز فراموش می‌شود.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:

حمید استیلی خالصانه و صادقانه برای این تیم زحمت می‌کشد. از او و اعضای کادر فنی تیم امید و همین‌طور فدراسیون فوتبال می‌خواهم قاطع و محکم از منافع تیم المپیک ایران دفاع کنند و به هیچ‌وجه عقب‌نشینی نداشته باشند. فرصتی برای تعارف و کوتاه آمدن نیست. اردوی آخر تیم امید باید با حضور تمام نفرات برگزار شود. الان وقت این نیست که کادر فنی دغدغه حضور بازیکنانش را داشته باشد. امیدوارم باشگاه‌ها هم این شرایط را درک کنند و در یک یا دو بازی باقیمانده از بازیکنان ملی‌پوش خودشان چشم‌پوشی کنند تا تیم امید هرچه زودتر کار خودش را به صورت جدی آغاز کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید