Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:27:01 GMT

برگزاری گردهمایی بزرگ استارتاپ‌های ورزشی کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۶۴۸

برگزاری گردهمایی بزرگ استارتاپ‌های ورزشی کشور

جشنواره استارتاپ اسپورت شو 2020 از 24 تا 27 دی ماه هم زمان با سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و محصولات نوین در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در این نمایشگاه شرکت ها و استارتاپ ایرانی آخرین دستاوردها و نوآوری های فناورانه ورزشی خود را به نمایش خواهند گذاشت.


یعقوب سالکی نیا دبیر جشنواره استارتاپ شو 2020 ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه با حمایت وزارت ورزش و جوانان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرداری تهران، پژوهشگاه علوم ورزشی، فدراسیون های ورزشی، و سایر نهادها، سازمان ها و افراد، قرار است بستری برای گردهمایی اکوسیستم استارتاپی ورزشی، شامل شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد، سرمایه‌گذاران، مخترعین، منتورها و رسانه‌های مرتبط ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص محورهای این جشنواره گفت: محورهای نمایشگاه با تاکید بر محوریت ورزش در حوزه های سلامت و ورزش شهروندی، تجهیزات و ملزومات هوشمند، اینترنت اشیا، نانو فناوری، خدمات از راه دور، بازارگاه و فروشگاه های مجازی، اشتراک اماکن ورزشی و غیره می باشد.


این نمایشگاه در چهار روز برگزار و طی آن رویداد های متنوعی شامل شبکه سازی، ارائه به سرمایه گذاران، پنل های حل مسئله، ایده پردازی و غیره در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

با تشکیل شورای داوری جشنواره مقرر گردیده است تا به استارتاپ های برگزیده ورزشی جوایز ارزنده ای اهدا شود.


استارتاپ ها می توانند جهت حضور با مراجعه به سایت www.ssports.ir نسبت به ثبت نام در این نمایشگاه اقدام نمایند.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر