Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:04:48 GMT

رفتار هشدار دهنده؛رنگ پاشیدن به تابلوی حجازی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۱۱۶۹

یک روز بعد از نام گذاری رسمی بلوار فردوس غرب به اسم ناصر حجازی عده ای نامعلوم رفتار عجیبی با تابلوی جدید این بلوار کردند!

به گزارش "ورزش‌سه"، 23 آذرماه همزمان با سالروز تولد مرحوم ناصر حجازی شورای شهر تهران که قبلا مصوب کرده بود نام بلوار فردوس غرب به اسم مرحوم ناصر حجازی تغییر یابد، این تصمیم را عملی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو تابلوهای این بلوار به اسم ناصر حجازی مزین و در سراسر خیابان نصب شد.


اگر چه این تصمیم باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران فوتبال و به خصوص استقلالی ها شد، اما برخی افراد مجهول الهویه در اقدامی عجیب روی یکی از تابلوهای مزین شده به نام ناصر حجازی رنگ سیاه پاشیدند و این اسم را از روی تابلو پاک کردند.


این رفتار غیرمتعارف که باعث تعجب بسیاری از کاربران فضای مجازی شده است. در گذشته هم بارها خیابان های تهران به اسم شخصیت های برجسته نامگذاری شده اما تاکنون چنین رفتارهایی را شاهد نبوده‌ایم. اکنون اما در حالی که قرار است نام ناصر حجازی روی بلواری در شهر تهران باشد تا نزد عموم زنده بماند، شاهد یک اقدام غیرقابل قبول از برخی افراد خاص هستیم.


شورای شهر همچنین قرار است طی روزهای آینده تندیس ساخته شده ناصر حجازی را در بلوار مزین شده به نامش نصب کند و حالا همه باید امیدوار باشیم اتفاقی برای این تندیس زیبا نیفتد!

 

ناصر حجازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

به گزارش قدس آنلاین، این اداره‌کل اعلام کرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و غیره هستیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

برپایه این گزارش، متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و بر حسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنان تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود