Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال پاسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مه غلیظ که با بارش خفیف برف نیز همراه است، تردد در این گردنه‌ و جاده‌های کوهستانی این شهرستان را با مشکلاتی نظیر کاهش شدید دید افقی مواجه کرده‌است و عوامل راهداری برای تسهیل عبور خودروها و کمک به مسافران حضور دارند.

وی اضافه کرد: در ابتدای صبح امروز نیز کاهش دید در مسیر «اسلاملو» در جاده اشنویه - ارومیه موجب انحراف خودروها و برخوردهای جزئی بین آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل مه غلیظ رانندگان در این محورها مجبور شدند ضمن احتیاط و کاهش سرعت از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کنند، افزود: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه‌ و سایر جاده‌های کوهستانی این شهرستان رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان یابند و سپس به مسافرت اقدام کنند.

«پاسی» ادامه داد: طی هفته گذشته نیز ماموران راهداری در چند نوبت محورهای کوهستانی و مرتفع این شهرستان که به دلیل کولاک پوشیده از برف بود را برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند.

به گفته کارشناسان هواشناسی آذربایجان‌غربی سامانه بارشی که از اواخر امروز وارد منطقه می‌شود و با خود بارش باران و برف را به دنبال دارد.

شهرستان مرزی اشنویه در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده و دارای ۸۲ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲ راهدارخانه مرکزی و آغبلاغ است.

برچسب‌ها راهداری اشنویه بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری اشنویه بارش برف راهداری اشنویه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد