Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@15:59:05 GMT

دومین جشنواره کاچی روستای فمی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۰۳۱

دومین جشنواره کاچی روستای فمی برگزار می شود

دومین جشنواره کاچی روستای فمی از توابع بخش امامزاده _ بادرود شهرستان نطنز دی ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نشست برنامه ریزی دومین جشنواره غذای سنتی «کاچی» روستای فمی با حضور بخشدار بادرود، مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی شهرستان نطنز ، دهیار و شورای اسلامی روستای فمی در بخشداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه مقرر شد این جشنواره دی ماه جاری برگزار شود. همچنین در این نشست، «احمدرضا حسن پور»، رییس شورای روستای فمی به عنوان دبیر جشنواره انتخاب شد.

 

 در این جشنواره انواع غذاهای بومی و محلی، ماست و سایر فراورده‌های آن، تخم مرغ بومی، نان گندم، نان جو در معرض فروش و دید افراد قرار می گیرد.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل طرح ملی فهما روزنامه جشنواره غذای بومی کاچی روستای فمی بادرود شهرستان نطنز نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا