Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه: دادستان‌های محترم در تهران و در شهرستان‌ها وضعیت بازداشتی‌ها را روشن کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدابراهیم رئیسی در جلسه مسؤولان قضایی اظهار کرد: از اعضا و مدیریت پیگیری مسایل قضایی و وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل کشور و همه عزیزانی که در این حوزه فعال بودند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دادستان‌های محترم در تهران و در شهرستان‌ها وضعیت بازداشتی‌ها را روشن کنند. تلاش خوبی در این جهت انجام دادند که جا دارد هم تقدیر کنم و هم تاکید کنم تا حصول نتیجه نهایی کار را دنبال کنند.

رئیسی در بخش دیگری از این جلسه با تاکید بر اینکه یکی از حقوق مهم برای مردم حق زیستن در یک محیط سالم با هوای سالم است.

وی یادآور شد: این چند روز مساله‌ای برای تهران درباره هوای ناسالم است و طبیعتا پیگیری جدی مسئولان مربوطه را می‌طلبد. من در جلسه قبل و جلسات گذشته اشاره کردم سخن از مچ گیری نیست؛ سخن از ضرورت پاسخگویی است و هر کس در هر بخشی که مسئولیت دارد باید نسبت به وضعیت هوای ناسالم پاسخگو باشد.

وی افزود: فقط موضوع هوا نیست بلکه سازمان محیط زیست و شهرداری‌ها باید در این زمینه پاسخگو باشند. دستگاه‌های نظارتی و دادستان‌های ما باید کار را دنبال کنند.

رئیس دستگاه قضا یادآور شد: وضعیت زیست محیطی که در اهواز ایجاد شده وضعیتی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد. وضعیتی است که به دنبال خدمات ارزشمندی که از ناحیه ملت و مردم عزیز و دولت در رابطه با زلزله زدگان در تبریز انجام شد و ضرورت تداوم این اقدامات را نسبت به مردم آن منطقه با توجه به سرمای آن منطقه می‌طلبد. این‌ها مثال‌هایی است که عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه مساله حقوق عامه یک مساله بسیار مهم و محوری است، گفت: هم همه مسؤولان باید نسبت به حقوق مردم همت کنند و هم دستگاه‌های مسئول و دادستان کل و دستگاه بازرسی باید آن را پیگیری کنند و باز هم تاکید می‌کنم مساله ضرورت پاسخگویی در این میدان است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیسی دادستان بازداشت وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر، مراسم اعطای نشان «اقتصاد مقاومتی» به واحد‌های تولیدی نمونه کشور با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم مرتضوی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: کار و تولید عزت و اقتدار  مردم است. بیش از ۵ هزار نیرو در یک کارگاه تولیدی فعال هستند که بیش از نیمی از این جمعیت را زنان نخبه، تحصیل کرده و فعال تشکیل داده است.

وزیر کار گفت: از ۱۶ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری، حدود ۳میلیون و ۷۹۰هزار  زن بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرتضوی با توجه به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا در حوزه اقتصاد اسلامی و اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی وتعاونی تقسیم می شود که باید بالغ بر ۸۰درصد کل اقتصاد در دست بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: جهش تولید نیاز به تلاش دولت با مشارکت مردم دارد.

وزیر کار گفت: مانع زدایی از تولید و جلوگیری از مداخلات ادارات دولتی  از زنجیره تولید، از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال است.جهش‌تولید بدون مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم در عرصه های مختلف اقتصادی خوش درخشیدند و در راستای حفظ و ارتقاء تولیدات داخلی پیشتاز بوده اند.

پیگیری امنیت شغلی زنان هستیم

همچنین در این مراسم نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: در دولت سیزدهم توجه به بانوان بیشتر شده است و به عنوان اولویت کاری وزارت کار قرار گرفته است.

وی گفت:کمیته مشاور زنان و خانواده در دولت سیزدهم تشکیل و امور مرتبط با این کمیته به طور جدی در حال پیگیری است.

خلج ادامه داد: این کمیته امنیت زنان در اشتغال در راستای ازدواج و فرزند آوری را  در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود