Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:06:43 GMT

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۱۹۹

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تقویت شود

عبدالخالق برزگرزاده روز دوشنبه در حاشیه نشست علنی شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: کار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر آغاز شده و خبرهایی مبنی  بر جدایی دو بازیکن تاثیر گذار شاهین به  دلیل عدم پرداخت ۵۰ درصد مطالبات آنها طبق قرار داد به گوش می رسد.

وی بیان کرد: سرمربی شاهین  نیز یک لیست هفت نفره بازیکن برای جذب داده که شاید نتوان همه آنها را جذب کرد ولی باید با یک برنامه ریزی و تامین منابع مالی تعدادی از بازیکنان مورد نظر به طور قطع جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگرزاده  ادامه داد: حضور شاهین در لیگ برتر باعث  ایجاد شور و نشاط در بین مردم شده و ما یک نیم فصل وقت داریم تا با ترمیم تیم و جذب بازیکنان توانمند این سرمایه که با حمایت‌های خوب مدیریت شهری  به دست آمده در لیگ برتر  حفظ شود.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: در صورت سقوط شاهین هم شهرداری در از دست دادن یک  سرمایه ارزشمند ضرر می کند و هم یک  نارضایتی بزرگ برای فوتبال دوستان بوشهری ایجاد می‌شود.

برزگرزاده ادامه داد: بوشهری‎ها  با شور و شوق خاصی هر هفته بازی‌های شاهین در لیگ برتر را پیگیری می‌کنند از این رو ضرورت دارد با تامین منابع مالی هم مطالبات بازیکنان طبق قرارداد پرداخت و هم اینکه زمینه جذب چند بازیکن کار آمد فراهم شود.

وی در ارتباط با تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز گفت: از شهردار بوشهر درخواست دارم مصوبه هفت میلیارد ریالی شورا در مورد تیم ایران جوان نماینده استان در لیگ دسته دوم کشور را اجرایی کند تا در پایان فصل شاهد صعود این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور باشیم.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با ۶ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

تیم فوتبال ایرانجوان نیز با ۱۹ امتیاز در رده دوم گروه ب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر شهرداری لیگ برتر شاهین بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهرداری لیگ برتر شاهین بوشهر بوشهر شهرداری لیگ برتر شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی